Xp en ME

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Hallo,

Ik heb nu xp op mn computer staan en ik wil ME er ook nog bij installere.
Ik heb al 2 partities gemaakt en op de ene (de grootste) staat XP, nu wil ik op die andere ME installere maar dat lukt me niet helemaal.
Ik heb ME op een IBM cdje staat en als ik probeer Software of Me te installere vraagt ie om een image bestand maar ik weet niet welke dat is en ie staat ook niet op de cd...
Toen ik nog ME op mn computer had kon ik wel weer ME opnieuw installere zonder dat er om een imagebestand gevraagd werd.

Hoe kan ik nu ME installere ?

Vragen over installeren van ME horen thuis in de ME sectie en niet in de XP sectie en daarom heb ik je vraag naar de ME sectie verplaatst

Waarschijnlijk stond dat image bestand op een hidden partitie op je harddisk, door nu zelf te rommelen met de partities ben je dat, hoogst waarschijnlijk, kwijt.

Hoe heb je de nieuwe partities gemaakt (welk programma, volgorde van werken)

Geplaatst door maestro12
Waarschijnlijk stond dat image bestand op een hidden partitie op je harddisk, door nu zelf te rommelen met de partities ben je dat, hoogst waarschijnlijk, kwijt.

Hoe heb je de nieuwe partities gemaakt (welk programma, volgorde van werken)

Ik heb een partitie gemaakt gewoon via dos> fdisk

Nu heb ik xp maar wil ik graag ME op de andere omdat anders mn brander het niet doet. Ik heb cdtje van ibm en die zijn erg eigenwijs.

Het cd-tje is niet eigenwijs, maar jij. Doordat je met fdisk de partities hebt gewijzigd ben je dus de restore partitie op je harddisk kwijt, gaat dus niet meer werken.
Ik weet even geen oplossing daarvoor, misschien bij IBM zelf?

Geplaatst door maestro12
Het cd-tje is niet eigenwijs, maar jij. Doordat je met fdisk de partities hebt gewijzigd ben je dus de restore partitie op je harddisk kwijt, gaat dus niet meer werken.
Ik weet even geen oplossing daarvoor, misschien bij IBM zelf?

Wie denk je wel dat je ben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan