XP en Outlook express

• Onderwerp starter Onderwerp starter ria
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ria

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Wie heeft een oplossing voor het volgende.
Heb mijn Xp besturingssysteem opnieuw geinstalleerd omdat er vervelende foutmeldingen waren.
Is goed gegaan op het vlg. na.
Had een backup van outlook met daarin ook heel veel oude berichten.
Deze kwamen als ongelezen berichten weer op mijn scherm en zijn waarschijnlijk te snel verwijderd.
Nu staat er onder mijn aanmeldscherm steeds 80 ongelezen berichten.
Echter deze zijn al lang verwijderd, hoe krijg ik deze loze mededeling in mijn aanmeldscherm verwijderd?
Wie kan helpen?

deze staan waarschijnlijk in je map verwijderd?
zoniet ga via outlook naar EXTRA dan ACCOUNTS en verwijder je account. Maak dan deze opnieuw aan.
Kijk wel eventueel hoe deze account is ingesteld als je dat soms niet weet.

Bedankt voor je snelle reactie. Heb alles verwijderd , tot zelfs de inbelverbindingen toe en alles opnieuw geinstalleerd.Opnieuw opgestart, maar nog steeds dezelfde melding, die niet klopt.
Het lukt wel als ik een nieuwe gebruiker (profiel) aanmaak. Dat wil ik eventueel ook wel doen. Maar hoe zet ik dan alle onderdelen die bij mijn gebruikersprofiel staan over naar het nieuwe profiel. Dit om dan later mijn 1e profiel te verwijderen.
Maar om nu alle programma`s, documenten e.d. opnieuw aan te gaan maken is natuurlijk ook nog al wat. Als het niet anders kan, maar ik hoop nog even op een kleine wondertip.

programma's? documenten?

Je hebt toch alles verwijderd?

Het enige wat je kunt doen is je adresboek opslaan.
Daarvoor open je eerst je adresboek van outlook en kies je voor exporteren.
Als je een nieuw account hebt gemaakt ( kan hetzelfde gewoon weer zijn als voorheen in outlook) open je eerst weer je adresboek en dan kies je je bestand...adresboek importeren.

Ik heb alles verwijderd wat met email te maken had.
En dat ook allemaal opnieuw geinstalleerd. Maar als ik mijn gebruikersprofiel moet verwijderen, dan moet allse toch opnieuw worden ingesteld, of begrijp ik dat verkeerd?
Dus welke programma`s ik kan gebruiken, mijn documenten, of kan ik die zo plaatsen dat alles door iedereen kan worden gebruikt?
Ik heb nog maar sinds kort XP. Hiervoor had ik win98. Daar was ik goed in thuis. Moet dit nog helemaal leren kennen.

Hallo,

Ik reageer ook even omdat ik ook vaker die melding krijg van ongelezen berichten bij mijn accountnaam.
Je kunt deze melding echt wegkrijgen door in je register te gaan zoeken onder de map "unreadmail" ( idd aan elkaar geschreven )
Ga als volgt te werk:
Typ bij "Uitvoeren" Regedit in, vervolgens ga je naar HKEY_Current _User, selecteer Software, dan Microsoft, dan iets verder naar beneden naar Windows, je komt dan vanzelf de map UnreadMail tegen.
Klik dan op je gebruikersnaam en zet je Message Count op nul.
Ik hoop dat je dit een antwoord op je vraag is, wellicht zijn er meerdere mensen die deze melding van ongelezen mails ook kregen en op deze manier konden veranderen.

Succes !!

Hallo.
Als je Tweak ui hebt kun je daar bij logon aan geven dat je niet wil dat er unread mail komt te staan bij je inlogscherm

Bedankt voor jullie reactie`s.
Door te doen wat jullie schreven is het probleem(pje) nu opgelost. Ik heb jullie antwoord ook opgeslagen, zodat ik mocht dat nodig zijn, jullie antwoorden weer kan gebruiken.
Groeten,
Ria

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan