XP en Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

cees002

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2009
Berichten
248
Ik wil overstappen naar Windows 7. Om mijn mail berichten in Outlook Express van XP veilig te stellen op een externe schijf en dan later weer te importeren in Windows Live Mail heb ik een fout gemaakt. Outlook Express -> bestand-> exporten -> berichten en heb ik per ongeluk in het scherm - Hiermee exporteerd u berichten van Outlook Express naar Microsoft outlook of Microsoft Exchange- op oké gedrukt.
Nu ben ik al mijn berichten kwijt. ik had het natuurlijk via C:\Documents and Settings enz. en dan uiteindelijk bij Outlook Express de DBX bestanden moeten copieeren naar een externe schijf.
Hoe krijg ik mijn mailberichten weer terug in Outlook Express, of waar kan ik die terug vinden om weer te importeren.
 
a. Heb je Outlook? Indien niet, dan had de hele actie niet eens kunnen/mogen slagen, lijkt me? Indien Outlook wél aanwezig, dan zouden daar toch minstens de berichten moeten staan.
b. Kijk eens of die .dbx bestanden écht weg zijn (of leeg):
Start -> Uitvoeren -> %userprofile%\local settings\Application Data\Identities
Dubbelklik op de map met de { en } eromheen
Dubbelklik op de map Microsoft
Dubbelklik op de map Outlook Express
Kijk naar de grootte en wijzigingsdatum van Postvak IN.dbx, Verzonden Items.dbx etc. om een hint te krijgen of daar nog wat in zou kunnen staan of niet.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan