Xp en vista dualboot maar hoe nu verder

Status
Niet open voor verdere reacties.

kowboy007haps1

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2008
Hallo,

Ik wou mijn systeem ook een dualboot systeem ik heb het volgens deze webstie gedaan: http://www.vistabits.nl/dualboot_vista_xp.htm
Nu heb ik in xp geen internet mogelijkheiden ofzow. dus heb ik via een andere pc(deze) dus vistabootpro gedownload en op stick gezet en zo op windows xp gezet., Nu wil i dus de vista boot weer terug maar dan werkt niet. Ten eerste heb ik niet de mogelijkheid om via de bootloader reininstall vista boot te doen. Ik weet ook niet helemaal zeker of ik dit heb: Let op, installeer ook .NET als VBP daarom vraagt, anders werkt het programma niet!
Maar ik kan nu dus niks.
Kunt u me verder hepen?
Internet zal al fijn zijn.

MVG Wim.

omdat die over de installatie ging en dat is nu elukt nu zit ik met het probleem dat ik xp heb maar nu niks meer kan:(

Snap ik maar daar ben je al aardig geholpen dus grote kans dat men je ook hiermee verder helpt.
Probeer even met je mee te denken hoor zodat je van je probleem af komt.

iik heb zekers wel een partitie aangemaakt. Ik kan nl. wel gewoon op me C schijf (vista)kyken en daar zie ik alle bestanden nog ook mijn documenten etc. dus daar kan het niet aan liggen ik ga nu proberen de internet driver te installeren.

maar waar kan ik nu die driver info vinden voor mijn draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan