XP en Vista op één nieuw systeem!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, inderdaad die voeding...daar viel ik ook al over. Maar naar zeggen van verkoper en dat is ook degene die hem inbouwt schijnt dit toch een hele betrouwbare voeding te zijn die hij al jaren inbouwt. Ik heb op zich best veel vertrouwen in deze man, ik ken hem al langer als vandaag. Ik had ook een Entec kunnen nemen.
 
Ook Entec staat niet bekend als A-merk, onderstaande wel:

A.C. Ryan Uitstekend
Aerocool Goed
Antec Goed
Aopen Goed
Asus Goed
Be Quiet Goed
Chieftec Goed
Coolermaster Goed
CWT Goed
Enermax Uitstekend
Enhance Goed
Enlight Goed
Fortron (FSP Group) Goed
Hiper Goed
Huntkey Goed
Levicom Goed
Nexus Goed
OCZ Uitstekend
Procase Goed
Revoltec Goed
Sharkoon Goed
Silentmaxx Goed
SilenX Goed
Silverstone Goed
Superflower Goed
Tagan Goed
Thermaltake Goed
Topower Goed
Q-technology Goed
Yesico Goed
Zalman Goed

Bron: http://forum.techzine.nl/forum/list_messages/53173#a-merk
 
Typfout......Antec bedoel ik uiteraard!
Die staat er wel bij.
Hij zegt dat ze niet voor elkaar onder doen. Heb er twee jaar garantie op dus ik hou hem eraan!!
Anders....:evil:

Hoop centjes deze PC....
 
Hallo !

Helemaal niks mis mee !

Greetz,

Harry.
 
Nou ja zeg, ik zag je net bezig in een topic en wou je een PB sturen om te kijken naar mijn topic om ook jou mening te horen en nu ben je er zelf al gekomen. Dus die HKC is okay zoals mijn PC Man al verteld?
Wat vind je van de rest van het systeem...ik ben met name blij met het moederbord en heb voordat ik deze aanschafte eerst de review gelezen en daar zijn ze er zeer over te spreken :thumb:

http://tweakers.net/nieuws/48301/Asus-P5K-Deluxe-WiFi-AP-Edition-aan-de-tand-gevoeld.html
 
Hallo !

Indrukwekkend mobo !

Ik heb er hier nog geen voorbij zien komen, maar de revieuws in tweakers.net kun je rustig serieus nemen !

Wat de voeding betreft: als je de verkoper vertrouwd lijkt het me niet dat je daaraan moet twijfelen !

Je zult er ongetwijfeld garantie op krijgen, dus wat kan je gebeuren ?

Ik bouw hier doorsnee Enhance voedingen in, omdat m'n PC-boer die verkoopt.
Staan ook niet als super bekend, maar heb er de afgelopen 4 jaar nog geen klacht over gehad.

Overwin je onzekerheid: je hebt gekozen en er zal geen expert zeggen dat het een slechte keus is !

Persoonlijke voorkeuren houd je altijd, daarom zijn dit soort discussies vaak oeverloos.

Veel (voor)pret met je nieuwe PC, en houd ons op de hoogte !

Greetz,

Harry.
 
Yep, heb lang gezocht naar een moederbord en had eerst een ander maar ben erg blij met deze.
Heb net de PC gehaald maar door mijn aandoening kan ik hem pas zondag met wat hulp installeren. Kan niet onder mijn buro kruipen en zo. Wacht ook nog op een mooi 5.1 setje...7.1 is slecht te krijgen nu nog.
 
Nog even een vraagje.
Hoe zit dat met activeren van Vista...is dat hetzelfde als bij XP. Dus dat je na een dag of drie een activerings schermpje krijgt en de stappen moet doorlopen of is dit in Vista anders?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan