xp en windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitch49

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2007
Berichten
191
hallo ik heb een vraag. ik heb windows xp en wou windows 7 kopen. mijn vraag is die kan windows xp en windows 7 op een pc. en hoe gaat dat in zijn werk. ik dank u.....
 
hallo

Ja dat kan.W7 installeer je dan op een andere partitie van je schijf.Bij een volgende keer dat je dan je pc opstart krijg je vanzelf de keuze of je xp dan wel w7 wilt opstarten.

je pc voldoet verder wel aan de eisen voor W7?
 
Moet kunnen zolang je minimaal twee partities hebt.
Eén partitie met Windows XP en eentje met Windws7.
Op die manier krijg je, als je je pc aanzet, de vraag welk besturingssysteem je wilt starten: XP of 7.

Overigens zie ik het nut er niet van in, want het versloomt je pc aardig als je twee systemen op je pc hebt staan.
En dat terwilj je bij Win7 gratis de XP-Mode hebt?

Mvg,
Robert
 
hallo frankwannet hallo robbietjuh. bedankt voor de reactie op mijn vraag. dan weet ik dat het dus mogelijk is. maar wat u zei robbietjuh die xp modes daar weet ik dus niets van, kunt u mij daarover meer vertellen en hoe het in zijn werk gaat. in iedergeval bedankt
 
Hoi

Bij de Ultimate-en Professional-versie van Win 7 kun je gratis een virtuele Win XP downloaden.

http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/

Dus beschik je in wezen over 2 keer een OS !

Dit is handig als je nog externe apparatuur of spellen hebt die niet onder Win 7 willen werken.

Greetz,

Harry.
 
xp en windows 7

hallo harry snor, bedankt voor de reactie op mijn vraag. dan weet ik dus genoeg. bedankt......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan