xp engels naar xp nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roka841

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2007
Ik ben in het bezit van xp pro engels maar wil naar xp nederlands. Kan dat?

Ik kan op mijn laptop de cd drive niet gebruiken die is stuk en kan, volgens de computershop, niet worden gemaakt. Neem aan dat hij gelijk heeft. Ik kan dus niet formateren en dan een home xp NL er op zetten. Ik gebruik voor het werken met de laptop gewoon een externe drive via de usb. Toch een nieuwe drive kopen voor mijn acer travelmate 230?

Graag een beetje hulp.

Ik ben in het bezit van xp pro engels maar wil naar xp nederlands. Kan dat?

Ik kan op mijn laptop de cd drive niet gebruiken die is stuk en kan, volgens de computershop, niet worden gemaakt. Neem aan dat hij gelijk heeft. Ik kan dus niet formateren en dan een home xp NL er op zetten. Ik gebruik voor het werken met de laptop gewoon een externe drive via de usb. Toch een nieuwe drive kopen voor mijn acer travelmate 230?

Graag een beetje hulp.

gaat de drive dan niet meer open of zo zo ja dan kan je het altijd nog met een pin openmaken

Het wordt voor mij iets te technisch. Ik heb een cd xp pro Engels en en nu ook een geldige cd xp home NL met codes. Verder heb ik floppies (6 stuks) die ik ooit heb gedownload als er iets mis zou zijn met xp. Opnieuw inbrengen e.d.
De A drive is geen probleem maar de cd drive doet gewoon niets. Toch zou ik het prettig vinden om de engelse xp over te zetten naar xp NL. Mijn vrouw is nu op computercursus en kent geen engels.Vandaar.
Een alternatief is natuurlijk een 2de hands laptop kopen met home NL er in of een nieuwe (oude) cd drive kopen, maar als dat niet hoeft....Als je van een gewone pensioen moet leven probeer je zuinig te zijn. Toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan