XP errug traag!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Start / instellingen / configuratie scherm / gebruikers en wachtwoorden.
Vinkje weghalen bij "Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven.......".
Dan toepassen, en bij het volgende scherm de naam typen die altijd gestart moet worden . (Met of zonder password).

Bart, als je via de configuratiescherm het veranderd, dan ziet het er anders uit dan als je via control userpassword2 die optie veranderd.
(Zie bijlage)

Bijlagen

• logon2.gif
    logon2.gif
    76,1 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt:
Bart, Let er wel op dat je administrator rechten moet hebben op die account als je die optie wil veranderen.
Indien je geen administrator rechten hebt op die account, dan moet je even in de veilige modus even opstarten en dan als administrator inloggen. Dan zal het wel lukken.

trouwens, mocht het niet lukken op die manier dan is er nog een manier om het te doen en dat is via de registry.
Je gaat dan naar start-uitvoeren-regedit-ok.
En dan naar:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon

verwijder de tekenreekswaardete Gina.DLL met de waarde c:\windows\system32\mygina.dll
restart de pc daarna en je probleem is opgelost.

Laatst bewerkt:
geplaatst door gebruiker220
dit staat er maar niet wat jij zei saldos.:confused:

indoen het niet in de registry staat, dan moet je het gewoon doen via de configuratiescherm of via control userpassword2.

je hebt de plaatjes nu, dus het kan niet zo moeilijk zijn meer.

Geplaatst door saldos
Bart, als je via de configuratiescherm het veranderd, dan ziet het er anders uit dan als je via control userpassword2 die optie veranderd.
(Zie bijlage)
Dit zorgt er volgens mij niet voor dat je automatisch doorgaat, of vergis ik mij nou :confused:.

Geplaatst door XP_PC
Dit zorgt er volgens mij niet voor dat je automatisch doorgaat, of vergis ik mij nou :confused:.

Waarom niet? werken beide opties dan niet?

Als je dat uitvinkt (welkomstevenster gebruiken) dan moet je alsnog gebr. naam en ww. opgeven. Alleen krijg je het dan op de Windows 2000 manier.

Het moet echt via control userpasswords2 gebeuren. Ik vraag me ook af wat er daar mis gaat :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan