gebruiker220
Banned
- Lid geworden
- 19 jan 2002
Mario
helaas die lijst hoe weet ik wat wel en niet kan opstarten.......ikke dom.
helaas die lijst hoe weet ik wat wel en niet kan opstarten.......ikke dom.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door m@rio
Je klikt op de link. Boven in zie je dan een invoer venster. Daar typ je in wat er in msconfig/opstarten staat en je krijgt dan info over het opstartitem
Geplaatst door m@rio
In je eigen account ga dan naar start, uitvoeren en typ daarin: control userpasswords2 en druk op OK. Dan haal je het vinkje weg bij gebruikers moeten een naam en wachtwoord opgeven en dan op OK klikken.
Maar de uitleg van Paul-rt is toch ook vrij duidelijk:
Start / instellingen / configuratie scherm / gebruikers en wachtwoorden.
Vinkje weghalen bij "Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven.......".
Dan toepassen, en bij het volgende scherm de naam typen die altijd gestart moet worden . (Met of zonder password).
Ik heb een jpg foto toegevoegd.
In mijn geval wordt "Werk-pc" altijd gestart.
Er wordt nooit om een inlognaam of password gevraagd.
geplaatst door gebruiker220
der gebeuren allerlei dingen maar geen normale start.
ongetwijfeld doe ik iets verkeerd.
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff![]()
![]()
Geplaatst door m@rio
In je eigen account ga dan naar start, uitvoeren en typ daarin: control userpasswords2 en druk op OK. Dan haal je het vinkje weg bij gebruikers moeten een naam en wachtwoord opgeven en dan op OK klikken.
Geplaatst door margaNo
Als ik dit venster open dan staat er bij mij iig niet de de optie 'gebruikers moeten wachtwoord opgeven' Niet onder gebruikers en ook niet onder geavanceerd.
Ik heb XP professional, misschien heeft het daarmee te maken? Volgens mij heeft Bart dat ook.
Dit vind je bij XP professional ook hoor.Geplaatst door margaNo
Ik heb XP professional, misschien heeft het daarmee te maken?
geplaatst door gebruiker220
dat staat er bij mij dus ook!!!
aangevinkt
en daaronder:
administrator
aspnet
user
Scherp.Geplaatst door margaNo
je zegt: 'aangevinkt', maar het moet juist niet aangevinkt zijn Manneke :thumb:![]()
Geplaatst door m@rio
Je moet het vinkje weghalen ipv er neer zetten
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.