Xp formateren (geen ervaring met computers)

Status
Niet open voor verdere reacties.

stonieman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 aug 2010
Berichten
2
Hallo,

Ik zie dat jullie allemaal heel veel verstand hebben van computers, ik heb dat dus echt niet en dus heb ik hulp nodig. Mijn computer valt namelijk regelmatig uit en ik sta op het punt om een nieuwe computer te kopen. Maar voor ik dat doe, zou ik wel willen proberen om mijn computer helemaal leeg te ruimen en weer een nieuwe start te maken.

Ik zie dat jullie heel veel tips allemaal hebben. Ik heb ook heel goed gelezen maar ik snap er echt helemaal niks van. Ik heb een zelfbouw computer, door mijn vader gemaakt die 2 jaar geleden is overleden dus ik heb geen idee wat ik nou met de computer zou moeten doen.

zou iemand mij misschien willen helpen met een makkelijke uitleg.

Groeten,

Peter
 
Hoi,

Een 'eerlijk' antwoord?
Ik denk dat je er niet in je eentje aan moet beginne, ook niet met allerlei vragen hier.
Kijk of er in je kennissenkring iemand is die er écht verstand van heeft en je ermee wil helpen.

Wellicht heb je ook iets aan de adviezen op schoonepc.nl
 
Hier een volledige handleiding met foto's, kan niet missen.Het belangrijkste probleem als je geïnstalleerd hebt zijn al je drivers voor je moederbord (chipset enz.) zonder die drivers krijg je geen goed werkende pc. Je kunt je drivers nu back-uppen m.b.v. een softwareprogramma naar een usb-stick o.i.d. zodat je ze later kunt herinstalleren.Zal ff kijken of ik een goed progje voor je vindt dat gratis is. klik met de gratis versie kun je back-uppen die is goed voor jouw geval, met de betaalde versie kun je ook je drivers updaten.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Het regelmatig uitvallen zou ook een temperatuur probleem kunnen zijn ik zou eerst hier naar kijken voor dat je gaat her-installeren kan je altijd nog eens proberen.
Temperatuur kan je met dit programmaatje bekijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan