Xp gebruiker

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgpeters

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Berichten
439
Bij het opstarten van XP krijg ik nu steeds ,dat ik mij als gebruiker moet aan melden. Dit had ik voorheen niet. Wat is er gebeurd en wat kan ik doen om het te verwijderen.
Ik heb het niet nodig , ben de enige gebruiker.
Met.vr.gr Joop
 
Kijk is bij gebruikers in het configuratiescherm, staat er nu een 2e account actief?

Zo ja, zet deze op niet actief en dan zal het probleem verdwijnen, ander weet ik het ook niet,

groet Greg
 
Wat heeft iedereen toch? Je bent denk ik al de 100e gebruiker die het deze week vraagt?

Ook voor jou dezelfde tip:
Start
Uitvoeren
"control userpasswords2"
< enter >
klik op je gebruikersnaam
Haal vinkje weg bij "gebruikers moeten een wachtwoord opgeven etc."
Voer je wachtwoord in
< ok >
< ok >

Start opnieuw op.


Niet ***lig bedoelt hoor maar er zijn opvallend veel vragen rond dit onderwerp de laatste tijd
 
Wachtwoord is niet verplicht indien je daat blanco laat en je haalt dat beveiligings blabla vinkje weg, maak je dus een autologon:)
 
Geplaatst door ZipPe
Wachtwoord is niet verplicht indien je daat blanco laat en je haalt dat beveiligings blabla vinkje weg, maak je dus een autologon:)

Is alleen niet verplicht als je ook geen wachtwoord hebt ingesteld.
 
Het is dus wel, dat je de beheerder / gebruiker niet weg kan halen. Doe je dat dan kom je in de allereerste opstart versie. Ik heb mij nooit hoeven aan te melden. Nu ineens wel. Toen ik bij uitvoeren ging kijken, stond er een gebruiker in met een beperkt wachtwoord beveiliging. Die heb ik er nooit zelf ingezet. Gebruiker Kende ik niet. Kan dat komen door een virus. Ik heb vorige week een exe file als virus gehad. Die is verwijderd. Het is dus niet hetzelfde wat XP-PC vertelde. Een gebruiker weghalen is simpel. Maar nu de eerste gebruiker /beheerder. Dat kan normaal zonder je bestanden te verliezen niet. Althans niet zo makkelijk.

Met vr. gr. Joop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan