Xp geinstalleerd wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blackday

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2009
Berichten
26
Hallo

Zoals ik een vorige post heb geplaats heb ik last gehad van een trojaan.
Nou ik heb nu eindelijk computer opnieuw geinstalleerd --> windows
Op deze comp (waar virus was) werkt alles goed.
Sommige drivers heb ik alleen nog nodig. Iemand een idee hoe ik hieraan kan komen?
Nvidia heb ik en netwerken.

Andere comp was traag. Dusheb ik daar ook XP opnieuw opgezet. Tijdens installatie blijft hij herhalen. (Bij het opstarten dat ik cd moet invoeren, waarna hij weer opnieuw opstart en weer hetzelfde weer krijg) Ik kom niks verder. Enig idee hoe ik verder met de installatie kan komen of iets anders?

Groeten
 
andere computer --> elke keer naar formateren en kopieren van de bestanden//installatie --> krijg ik computer wordt herstart.

Standaard.
 
Drivers zijn overigens (als het van toepassing is) te vinden op de site van de fabrikant van de pc.
 
andere computer was daar XP op geïnstalleerd of vista?
 
andere comp doet het nu ook. Xp succesvol geinstalleerd.
Alleen hebben jullie enig idee hoe ik de goede drivers kan vinden?
(en downloaden en installeren)

Deze moet ik voor computer 1# hebben:
- sm bus controller
- ps/2 keyboard
- USB root hub.
- PCI standard ISA bridge
- PCI standard PCI-to-PCI bridge
- PCI standard host CPU bridge
 
Laatst bewerkt:
Tip: gebruik everest home edition.
Daar kun je alle onderdelen van je comp vinden. En de drivers die je nodig hebt daar direct downloaden.

Maar. Ik heb de geode driver gevonden voor de muziek, video, games. Maar ik kan hem niet installeren. Ik krijg elke keer dit bericht:
Installation failed. Please disconnect the C-media PCI audio device device, restart your computer and try again.

Geluidskaart eruit halen, maar ik weet niet wat de geluidskaart is. Straks doe ik iets verkeerd.
 
Ga naar systeemeigenschappen (uitvoeren>typ>devmgmt.msc) en zoek daar je audio-apparaat op onder besturing voor geluid enz. klik rechts op C-media kies eigenschappen en schakel daar(apparaatgebruik) het geluid uit: dit apparaat niet gebruiken (uitschakelen)
Kan wel zijn dat je ff moet herstarten.
Na install. van de driver schakel je 'm weer in!
Succes.
 
Laatst bewerkt:
Thanks!!!

Nu beide comp. Helemaal voorzien van alle drivers etc.
Het enigste probleem wat over is is dat ik bij comp 1# als ik een extra muis inplug. dat hij deze niet kan gebruiken. Suggesties?
 
In principe kun je geen 2 muizen op een pc aansluiten,er kan maar 1 muis de baas zijn.
Bij recente laptops is dat anders daar kun je in principe 't touchpad en de muis gebruiken.
 
Nope kunnen wel 2 muizen worden aangesloten.
Heb ik altijd nog gekunt op beide comps.
Ze werken elkaar wel tegen als je ze beide gebruikt (A)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan