xp herinstall

Status
Niet open voor verdere reacties.

masterkidney

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2002
is het mogelijk om Windows xp opnieuw te installeren op je Hdd zonder dat je alles wat er verder op staat ook kwijt raakt????

En waarom zou je dat willen doen, die xp opnieuw installeren dan, je kunt ook een systeemherstel uitvoeren.

Maar om op je vraag terug te komen ja dat kan.Goed lezen als je de cd van xp weer gaat gebruiken.

Zolang je de harddisk NIET formatteerd wel.

Geinstalleerde progs blijven op harddisk, maar moeten wel opnieuw geinstalleerd worden.
De map mijn documenten blijft bewaard dacht ik.
Emails dacht ik van niet.

Beter even een map maken die je "backup" noemt, en daar alles in kopieren wat je niet wilt kwijtraken.
Documenten, scores van games, emails en adresboek, favorieten, enz.
Vervolgens die map backup even op cd-rom branden.
Dan ben je safe.

Dit is een reen waarom ik altijd minstens 2 partities (C:\ en D:\) op de harddisk maak.
Bij mij wordt zo goed als niets in C:|program files geinstalleerd, maar alles op D: enz.

Dan kan ik met een gerust hart C: formatteren als het echt mis is.

beetje late reactie

het is niet gelukt ik heb windows opnieuw geinstallerrd en allesdaarna opnieuw aangemeld en herinstalled en toen gebeurde het. Onweer , ik heb mijn pc uitgezet op de juiste manier en de stroom eruit gehaald en toen ik hem opnieuw aanzetten kreeg ik de melding Windows kan niet opstarten iets met de log of zo . flink balen kon ik weer opnieuw beginnen. probleem opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan