XP Herinstalled

Status
Niet open voor verdere reacties.

ijsbeer121

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2002
Berichten
267
Ik heb XP (Pro EN) opnieuw geinstalleerd omdat alles een beetje verknoeid was.
Ik had toen het gezeur dat ik (als enige user) steeds tijdens het opstarten op mijn eigen icoontje moest klikken om te beginnen. Na de installatie was dit weer als vanouds, ik kreeg gewoon het welkomsscherm en gelijk startte die op, maar in ene is dit weer verandert en moet ik steeds op dat f*kking icoontje drukken om te beginnen, hoe zet ik dit in vredesnaam weer uit???
 
Heb wel eens wat in die user accounts verandert wat dit betreft, en ik wil dus niet dat als ik op Ctrl-Alt-Del druk dat ik zo'n vaag schermpje krijg en dan op Taskmanager moet klikken, ik wil wel gewoon direct de Taskmanager krijgen :)
 
Ga naar start, configuratiescherm, gebruikersaccounts.

Dan naar "de manier waarop gebruikers zich aan en afmelden wijzigen" En dan het vinkje voor "welkomsscherm gebruiken weghalen.

Het kan zijn dat je "offline bestanden" hebt geselecteerd, maar dan krijg je vanzelf een bericht dat dit zo is, en kan je dit gelijk uitschakelen....
 
Thx, maar ik zag in User accounts dat ie een hele vreemde user had aangemaakt (die overigens niet in het welkkomstscherm werd weergegeven) nadat ik die had verwijderd (dus alleen me eigen account over hield) deed ie het weer normaal :)
 
Scan dan gelijk even op virussen en eventuele hackers....
 
Ga naar start, configscherm, gebruikersaccounts.
De manier waarop gebruikers zich aan en afmelden wijzigen" Vinkje voor "welkomstvenster gebruiken" weghalen.
Start, uitvoeren, control userpasswords2, tabblad geavanceerd, vinkje onderaan weghalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan