XP herinstalleren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea van den Bos

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Berichten
265
Hoi iedereen, Ben bezig om XP opnieuw te installeren maar bij het invoeren van de Code geeft hij al een foutmelding dat het niet het juiste nummer is.

Ik heb toch echt het goede nummer ingevoerd. Het gaat hier om een OEM versie XP Prof. met SP3 en een Multilanguage. Ik heb hem al wel in het NL gezet maar hoe kan ik hem activeren??
 
Hoi iedereen, Ben bezig om XP opnieuw te installeren maar bij het invoeren van de Code geeft hij al een foutmelding dat het niet het juiste nummer is.

Ik heb toch echt het goede nummer ingevoerd. Het gaat hier om een OEM versie XP Prof. met SP3 en een Multilanguage. Ik heb hem al wel in het NL gezet maar hoe kan ik hem activeren??

Is je code ook SP3 ?

Volgens mij moet je de Windows CD gebruiken welke bij je code hoort zegmaar
Voor geen service pack zou je dus de 2002 versie moeten hebben
Voor SP2 de SP2 CD uit 2004 geloof ik
Voor SP3 de SP3 CD ( als je die hebt )

Dus even checken voor welke SP je code is , en dan de CD van dat SP gebruiken.
 
Bedankt voor je reactie Mr Skyline
Ik heb de CD van XP (origineel) erin gedaan waar al SP3 is ingebakken en daarna de taal omgezet naar Nederlands (is schijf nr.2), want dat vind ik toch iets prettiger.

Maar ik krijg hem niet geactiveerd.
 
Bedankt voor je reactie Mr Skyline
Ik heb de CD van XP (origineel) erin gedaan waar al SP3 is ingebakken en daarna de taal omgezet naar Nederlands (is schijf nr.2), want dat vind ik toch iets prettiger.

Maar ik krijg hem niet geactiveerd.

Maar is je code ook SP2?
 
Heb inmiddels contact gehad met Microsoft en die snappen er ook niets van. Ze gaven me de tip om contact op te nemen waar ik mijn software gekocht heb. Dat heb ik ook gedaan en het gaat nu retour zodat hun hem kunnen testen. Waar de fout ligt weet ik dus niet maar ik laat jullie weten waar het aan lag als ik hem weer terug heb.

Alvast bedankt.
 
Heb inmiddels contact gehad met Microsoft en die snappen er ook niets van. Ze gaven me de tip om contact op te nemen waar ik mijn software gekocht heb. Dat heb ik ook gedaan en het gaat nu retour zodat hun hem kunnen testen. Waar de fout ligt weet ik dus niet maar ik laat jullie weten waar het aan lag als ik hem weer terug heb.

Alvast bedankt.

Oke succes !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan