xp herkent me niet meer als gebruikersaccount

Status
Niet open voor verdere reacties.

amateurtje

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2001
Berichten
98
Ik heb een paar dagen geleden in msconfig aangeklikt dat ik diagnostisch wil opstarten ipv normaal. Verschillende services werden dan uitgeschakeld. doch ik kan nu niet meer terug naar normaal opstarten.

Ik krijg de volgende meded." Er is een toegang geweigerd-fout opgetreden bij de poging om een service te veranderen. U moet zich melden als beheerdersaccount als U de opgegeven veranderingen wilt doorvoeren"

Doch ik ben de enigste gebruiker. Ik kan nu ook niet meer internetten, daar in het startmenu de drie verschillende verbindingen zijn verdwenen, ook verschillende programma's kunnen niet meer opgestart worden omdat de "'Service" ontbreekt. Systeemherstel lukt ook niet meer, want alle herstelpunten zijn verdwenen. een heleboel service instellingen waren in diagnostisch opstarten uitgeschakeld en die wil ik nu weer terug.

Hoe kan ik de blokkade weghalen, zodat xp mij weer ziet als beheerdersaccount.
 
Hoi,

Mijn eerste reactie:
Ga terug naar een herstelpunt voordat je met MsConfig aan de 'haal' bent gegaan ...
 
Bij het opstarten druk je even herhaaldelijk op F8.
en krijg je een menu en selecteer je veilige modus.
Als je eenmaal in de veilige modus bent, ga je via configuratiescherm naar gebruikeraccounts. En maak een nieuwe account aan. Start je pc opnieuw op en login op je nieuwe account..

nog steeds problemen?
 
Hoi,
Mijn eerste reactie:
Ga terug naar een herstelpunt voordat je met MsConfig aan de 'haal' bent gegaan ...


Sorry, ik had je thread niet goed gelezen. Ben benieuwd hoe je het uiteindelijk opgelost hebt gekregen ..... :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan