Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met Symantec-updates heeft dit niets van doen, al moet je natuurlijk wel even updaten.Geplaatst door janky
Heb xp home en norton 2004 zowel virus als firewal.
Nu wil ik een herstel doen maar heb ergens gelezen dat dat problemen kan geven met norton.(updates)
Wat moet ik evt. doen of op leten voor ik een herstel ga doen?
waarom zou je updaten voor systeemherstel ??? en bij mijn weten moet je nix uitschakelen, dat doet xp zelf tijdens systeemherstel ...Geplaatst door Dick Borstlap
Met Symantec-updates heeft dit niets van doen, al moet je natuurlijk wel even updaten.
Wat van belang is dat je Norton uitzet voordat je het herstel gaat doen. Het komt namelijk voor dat Windows crasht ten gevolge van Norton! Je moet Norton (Symantec) uitzetten zowel in 'opstarten' in msconfig als in 'services'.
gewoon alles aanlaten, als je systeemherstel doet gebeurt dat eigenlijk in een herstartfase ...Geplaatst door janky
Dit is duidelijk hoor mensen, wat is het nou?
Norton aan of uit?
Sorry ik wil niet vervelend doen want ieder zal naar zijn goeddunken het antwoord hier neerzetten,maar ik wil natuurlijk wel graag weten wat ik nou kan verwachten w.b.t. norton.
Heb daar liever geen gerommel mee want voordat je die weer goed aan het lopen hebt!!!
Geplaatst door de jean
gewoon alles aanlaten, als je systeemherstel doet gebeurt dat eigenlijk in een herstartfase ...
Geplaatst door Dick Borstlap
Norton moet heus uit.
Advies van Microsoft Helpdesk te Amstrdam.
i agree ...Geplaatst door buffy
Zei die Helpdesk er ook bij waarom dat dan zou moeten, Dick? Blijft namelijk een beetje een raar advies, want - zoals De Jean hierboven ook al aangaf - gedurende de periode waarin systeemherstel feitelijk plaatsvindt (dat is meteen vóór en meteen na het opnieuw opstarten) is Norton sowieso niet actief. Wat het uitzetten van Norton dan voor zin zou hebben blijft mij dan ook een raadsel...
again, i agree ...Geplaatst door buffy
Vreemd toch, kan daar niets over vinden in de (toch best uitgebreide) Microsoft Knowledge Database.
Dick, vergeet niet dat helpdesks in de regel problemen waar ze zich geen raad mee weten maar al te graag wijten aan antivirusprogramma's en firewalls. Vrijwel altijd ten onrechte.
microsoft is zelfs nie verantwoordelijk voor hun eigen producten ... zie maar eens naar de kleine letterkes telkens ge iets van hen installeert ...Geplaatst door Dick Borstlap
Buffy, ik geloof je graag, maar de helpdesk van Microsoft is niet zo maar een helpdesk, zou je zeggen. Toen ik 'verontwaardigd' opmerkte dat zo'n risico toch vooraf bekend gemaakt moest zijn, was het van dat zij niet verantwoordelijk zijn voor andermans software.
Maar dat je niets hebt gevonden is heel vreemd ja.
Voorlopig neem ik maar het zekere voor het onzekere. Norton uitzetten is natuurlijk niet veel werk.
Dick
Geplaatst door Dick
de helpdesk van Microsoft is niet zo maar een helpdesk, zou je zeggen
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.