XP herstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
IK plaatste de CD van XP in de PC omdat mijn systeem fouten bavat, op het moment dat ik start via CD rom komt er op het scherm welke windows wilt u installeren , daar is een mogelijkheid om slecht één letter in te vullen, wat moet ik daar zetten ???
anders is het annuleren en start windows gewoon van de harde schijf

probeer de letter van je cd-romdrive eens

je zorgt er voor dat je kunt booten vanaf de cdrom. dus aanpassen in je bios. eerste boot device is cdrom.
Dan cd in de speler computer uit en daarna computer weer aan.
Nu komt er in een zwart scherm te staan, druk een toets om te starten vanaf cdrom. je kunt dus elke toets gebruiken om op te starten.
Daarna goed lezen wat er in het blauwescherm komt te staan en dan kiezen voor de r van repair.

Het bovenstaande zou ook bij jou moeten werken.
Suc6.

ok

IK slaagde erin om de repair functie uit te voeren maar nadien starte ik mijn PC opnieuw op en de problemen blijven dat er bepaalde functies niet meer werken zoals veranderen van gebruikers account of de volume regeling openen (geluid) van de PC enz.

Voorheen heb ik mijn computer volledig gecontrolleerd op virussen en niks, alsook norton system doctor enz, alles is ok.

Mijn PC wil bepaalde dingen niet meer doen, wat kan ik meer doen als alle opties positief zijn ???

Is de enige optie de boel formateren als het zo verder gaat ????

Ik weet niet of het helpt maar je zou nog een hijack log kunnen plaatsen.

Lees dit topic heel goed door en plaats daar jouw log.
De xperts gaan dan echt het binnenste van jouw computer bekijken.
Als dat niks wordt dan is het over en uit, dus formateren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan