xp home +delta force black hawk down

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 nov 2007
ik heb een iso versie van delta force black hawk down
ik gebruik daemon tools om het te mounten (dat lijkt prima te werken)
maar het spel laden duurt (na installatie) bijna een half uur
en als ik eenmaal in het spel sta, dan kan ik bijna niet bewegen, het loopt zoo traag, echt heel erg
conclusie kan het nu dus niet spelen
nou zegt mijn kennis dat het aan mijn originele xp home edition versie ligt, en adviseert mij om alles te formateren, en een andere xp er op te zetten
maar ik zelf denk dat hier en/of daar gewoon een paar instellingen niet goed staan
spel heeft gecontroleerd of de videokaart het aan kan en directx heb ik ook het nieuwste van
dus? wie weet raad?

Het draait gewoon op XP-home hoor.

Wat voor videokaart heb je? (merk/type)
Welke grafische instellingen gebruik je? (alles op hoogst of alles op laag maakt nogal wat uit in performance)

Daemon tools is in principe niet nodig er is ook een goede NO-cd patch.

nvidia geforce turbo

ik heb ook gekeken bij http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&postid=1247687#post1247687 waar er keurig word uitgelegt wat je eerst nog kan proberen
maar ik ben een vrouw van 33 (niet helemaal dom) maar om aan mij te vragen mijn moederbord driver te zoeken en te vernieuwen, is misschien even te veel van het goede
dankzij dat onderwerp heb ik wel de grafische kaart driver vernieuwd, maar dat lukte mij omdat dat programmaatje zelf voor mij zocht
ik heb een nvidia geforce 6200 se turbo cache(tm) videokaart
chipset intel 2580 rev 14
ook heb ik dat programmaatje gerunt wat zelf kijkt of je het spel kunt draaien (mijn keuze stond daar niet bij) dus heb gezegt delta force extreme
nou dat moest makkelijk kunnen
ondanks dat het heel mooi en goed word uitgelegt vind ik dit soort updates voor drivers wel moeilijk om op te snorren wat voor soort ik heb ,en daar een betere driver voor terug te plaatsen wel heel moeilijk
kwestie van dat ik daar nog geen ervaring mee heb
grafisch gezien staat het op de beste weergave bij practisch alle opties van het spel
zou ik dat dan op minder moeten zetten?

Laatst bewerkt:
ik heb een nvidia geforce 6200 se turbo cache(tm) videokaart

Deze videokaart zal het spel wel draaien, maar hij gebruikt Intern geheugen voor videogeheugen (dat is de turbocache). Hoeveel intern geheugen heeft je PC? Dit turbocacheprincipe gaat namelijk ten koste van het werkgeheugen (RAM).

Zet alle details zo laag mogelijk en speel in max 1024x768, verwacht geen superperformance, maar dan draait het wel.

probleem is opgelost
ik had eerst verschillende drivers geprobeerd , maar dat hielp in mijn geval niet
mijn oplossing was xp er helemaal opnieuw opzetten, en toen delta force black hawk down
en toen liep het als een trijntje, dat is nu sinds 3 dagen zo, pc is lang weg geweest
maar op een lege xp ging het prima, stond nogal wat software op dat kennelijk wat dingen wijzigde en waardoor het niet meer goed kwam
maar het is opgelost

bedankt allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan