XP home edition SP-geen herstelpunten meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

robic1112

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2006
:(
Heb gisteren een "drive cleaner" geinstalleerd.
Alles werkte nadien nog perfect behalve de systeemherstel functie
Heb de drive cleaner weer van de puter gehaald.
Zelfde resultaat geen systeem herstel..Opent niet eens
Ben ik de "veilige mode" gestart.
Alles ok maar geen systeemherstel
Wie kan mij helpen ?
Reeds bedankt voor eventuele hulp.
Rob

Welkom bij de Helpmij!

Staat, als het gevolg van gebruik van die cleaner, het maken van reservekopien voor alle schijven niet "uitgevinkt"?

(Deze computer -> configuratiescherm -> prestaties en onderhoud -> systeemherstel -> instellingen van systeemherstel)

Laatst bewerkt:
Een tip die ik op het w-w-w tegenkwam was deze:

Het wil ook nog weleens voorkomen dat systeemherstel niet goed, of helemaal niet meer werkt. een mogelijkheid om dit te herstellen schijnt als volgt te gaan:
Schakel systeemherstel op alle stations uit, herstart de PC en schakel systeemherstel weer in, ik heb dit zelf niet kunnen testen.

of 'ie ook in jouw situatie zal gaan werken...............? Nee heb je...........

Daarnaast kan spyware en / of een virus ook nog de oorzaak zijn. Kwam die cleaner van een betrouwbaar adres?

Een eventuele andere optie zou nog kunnen zijn: de meeste cleaners maken een soort van reservekopie van de situatie VOORDAT ze gingen cleanen, of beter gezegd, van al datgene wat ze gecleaned hebben. Die backup moet in het progje van die cleaner te vinden -en terug te zetten zijn.

Laatst bewerkt:
Erg bedankt voor Uw snelle reaktie
Spijtig genoeg hebben beide adviezen geen oplossin gebracht..
Rob

Tja, dan kom ik terug op een eerdere vraag / opmerking?

Komt die cleaner uit een betrouwbaar nest? Hoe HEET die cleaner eigenlijk precies (naam progje)?

Een tip die ik op het w-w-w tegenkwam was deze:

of 'ie ook in jouw situatie zal gaan werken...............? Nee heb je...........

Daarnaast kan spyware en / of een virus ook nog de oorzaak zijn. Kwam die cleaner van een betrouwbaar adres?

Een eventuele andere optie zou nog kunnen zijn: de meeste cleaners maken een soort van reservekopie van de situatie VOORDAT ze gingen cleanen, of beter gezegd, van al datgene wat ze gecleaned hebben. Die backup moet in het progje van die cleaner te vinden -en terug te zetten zijn.

Sorry beste

Ja, het moet een betrouwbaar programma zijn Het is geen copy
Privacy Expert Suite 9.0 is de naam en het komt van Acronis
Easy computing

Sorry beste

Ja, het moet een betrouwbaar programma zijn Het is geen copy
Privacy Expert Suite 9.0 is de naam en het komt van Acronis
Easy computing

En daar van heb je een licenti Key?
Daarbij in zit PC Cleaner 4.0! en daar ben ik niet gek op.Zijn van die Cleaners die meer kapot maken dan nodig is

Beter de CCleaner gebruiken,als je verder niets stuk wilt maken

Vanzelfsprekend, anders kun je ook geen eventueel gemaakte backup terugplaatsen.

Als voorbeeldje even een screendumpje van mijn Regcleaner.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    44,8 KB · Weergaven: 34
Bedankt beste vrienden,

Ik ga dat allemaal eens uitproberen maar nu noet ik ff weg. Ik hou jullie verder wel op de hoogte
. Ik moet wel toegeven dat ik beter wat raad had ingewonnen in dit forum voor mijn aankoop
Rob

Ik heb die PC cleaner terug geinstalleerd.
Moet wel zeggen dat ook dit mijn systeemherstel-probleem niet oplost.
Ik heb wel gezien ip het forum dat er gisteren nog iemand met dit proleem worstelde.
Misschien moet ik de oplossing aangedragen door "dnties" eens proberen.??
Heeft er iemand deze oplossing reeds geprobeerd.
groetjes

Ik heb die PC cleaner terug geinstalleerd.
Moet wel zeggen dat ook dit mijn systeemherstel-probleem niet oplost.
Ik heb wel gezien ip het forum dat er gisteren nog iemand met dit proleem worstelde.
Misschien moet ik de oplossing aangedragen door "dnties" eens proberen.??
Heeft er iemand deze oplossing reeds geprobeerd.
groetjes

Dan moet je die link eens geven,kan ik kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan