xp home installeren na upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.
Succes er mee!
Maak even een kleine partitie. Zet daar zijn belangrijke gegevens op en zet vervolgens die upgrade op een schone geformatteerde pc. Je moet alleen zorgen dat je de Windows 98 cd bij de hand hebt. Die moet je er een tel indoen.
Welterusten
attachment.php
 
Laatst bewerkt:
Was nog even op: bezorgde vader wachtend op stappende dochter :D .
Ik dacht kijk nog even kort op internet ;) . Mijn jongste dochter is safe binnen dus ik kan naar bed.
Grappige animatie Elisa :D .
Wat ik beetje vreemd vindt : ik kan nooit meer privé berichten sturen, omdat ik geen lid ben van de vereniging. Dat is soms jammer. Vroeger kon dat wel maar nu niet meer. ;)
Ik ga lekker lang uitslapen.
 
Ik stuur je mijn e-mailadres wel :) als je dat bedoelt.
Wordt dan ook lid. Zoveel kost het nou ook weer niet.
Ik mis trouwens ook die priveberichtjes wel. Kwam soms errug goed uit ;-)

Welterusten
 
Eigenlijk heb ik niet zoveel zin in internet op dit moment. Sinds het bericht over Bennie is mijn stemming weg. Ik heb vandaag maar eventjes ‘gesurft’.
Wat betreft lidmanschap, het gaat mijn niet om het geld. € 17,50 is een pinda.
Aangezien ik erg op mijn privacy ben gesteld doe ik geen bankbetalingen. Als ik contant kon betalen was misschien anders.
En om eerlijk te zijn, achteraf gezien, gebruik ik liever een van de vele e-mail adressen dat ik hier en daar heb aangemaakt. Zo’n privé-bericht blijft toch hangen op de PC dat als server wordt gebruikt door een van de moderators.
 
Hier ben ik weer. Ik zou jullie nog even melden hoe alles is afgelopen.
Ik heb de pc van mijn broer maar gewoon even geformateerd en de nieuwe xp home er opgezet. Ik was ziek aan het worden en had geen zin in moeilijk gedoe.
Gelukkig dat ik het zo gedaan heb, en ik mijn broer een goed werkende pc kon terug geven want de volgende dag was ik te ziek om nog maar iets te doen.

Nog bedankt voor jullie hulp

Groetjes Edith
 
Graag gedaan en ik geef je ook nog even een tip van Gezina door.

Bestel DEZE en hou DEZE pagina ook in de gaten. Binnenkort komt de Ned. versie ook uit.
Dan ben je helemaal uptodate.
 
Graag gedaan :D

Eind goed, al goed. En met de laatste tip van Elisa kom je nog een eind weg. :)

Groetjes :D
Falco
 
He dank je wel en ook Geesje natuurlijk bedankt voor de tip

Ik heb er gelijk 5 besteld, een voor alle pc die ik al geinstalleerd heb

Groetjes Edith
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan