xp home

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallo is het mogelijk om mijn versie van XP home die op mijn computer staat.. ook nog op een tweede computer die ik hier in huis heb te installeren??
Of moet ik voor die andere pc een nieuwe kopen??

Goedemorgen Lerosa,

Helaas mag je xp home slechts op één computer installeren en gebruiken, dus zal je voor een tweede computer een licentie moeten aanschaffen, anders activeert microsoft 'm niet, er van uit gaande dat je een legale versie hebt ;)

Ik heb inderdaad een legale versie, en wilde die ook op de pc van mij zoon zetten.. balen dat dat niet kan...
Ik hoop dat als ik ooit mijn pc moet formatteren, dat ik heb er zelf nog wel op mag zetten van MS:confused:

Dat laatste zal wel goed gaan, ik heb inmiddels mijn 3e herinstallatie van XP home achter de rug en so far so good....

Ze zijn er wel, alleen als verborgen bestanden, dus ga naar Windows, map System32, ga dan naar Extra/Mapopties en kies tabblad Weergave, aanvinken Verborgen bestanden en mappen weergeven.

(daarna wel weer aanvinken dat deze bestanden niet worden weergegeven, qua veilig) ;)

Laatst bewerkt:
Ik heb gekeken onder map opties en zag dat mijn verborgen bestanden op zichtbaar stonden in de map system32 en toch zie ik alleen de bestanden staan die ik hiervoor vermeld had...

Ga eens bij Zoeken op bestanden en mappen kijken, moet toch te vinden zijn! Ik heb ze wel, heb ook XP Home. :(

Ook al met zoeken gedaan.. maar het is niet te vinden...
wel heb ik net gekeken op mijn andere pc waar die op een andere partitie is geinstalleerd en daar zie ik ze wel staan.. maar op mijn eigen pc niet....

Zou een programma als SuperCleaner het niet verwijderd kunnen hebben, want ik zie dat die vaak .bak bestanden weggooid als zijnde tijdelijke bestanden.. ik gebruik Supercleaner regelmatig.

Sandra, zou heel goed kunnen dat deze bestandjes door Supercleaner (beetje te super dan) zijn ''geruimd.'' Heb je waarschijnlijk ook niks aan die link van mij. Maar goed, Verhoog heeft al 3x XP geinstalleerd zonder problemen, dus...:)

Ik heb ze van die andere pc afgehaald waar ik ze wel zag staan.... die kan ik volgens mij gewoon gebruiken..want die komen van mij XP Home cd-rom af....
Iedereen bedankt tot zover!!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan