XP in veilige modus

• Onderwerp starter Onderwerp starter GMAN
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GMAN

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2003
Hallo,

Ik heb een virus op mijn pc en heb ik gehoord dat ik die kan verwijderen door mijn pc op te starten in de veilige mode. Als ik mijn pc opstart en dan vervolgens zeg opstarten in veilige mode zie ik allemaal commando regels voorbij komen en daar doet de pc niets meer het enige wat er dan komt is een zwart scherm met een knipperend liggend streepje!!:confused:

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit weer goed kan krijgen.?

Ehmm,

bedankt voor de tip maar nu doet mijn pc helemaal niets meer!! alleen een zwart scherm waar ik helemaal niets in kan doen en ik kan hem nu ook niet eer gewoon opstarten omdat ik die vinkjes veranderd heb gaat ie nu automatisch naar dat zwarte scherm...!!!

Begin nu toch vrij wanhopig te worden please kan iemand mij helpen..?? :(

Om weer terug te gaan naar de "oude situatie" vink safeboot uit en vervolgens bevestigen met toepassen en ok. Dan zal je pc weer opstarten zoals voorheen.

JA,

weet je wat het probleem is ik kan niet meer in windows komen dus ook niet in de msconfig de vinkjes weer uitzetten. Hij doet nu dus niks meer opdat de pc niet in de veilige modus wil opstarten. Kan ik de manier van opstarten ook in de BIOS ofzo veranderen dan..??

Kijk dit was in eerste instantie mijn probleem:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=159764

Maar nu doet het dus niks meer en ik kan niet formateren omdat er nog een paar voor mij zeer belangrijke documenten op staan

En opstarten met behulp van de cd?

Het duurt ook vrij lang dat knipperende streepje trouwens voordat je in de veilige modus beland.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan