XP installatie probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter TEW
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

TEW

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2008
Dag
ik heb een oude DEll pc voor mijn zoontje gekocht, zonder windows cd.
Ik heb immers nog een oude xp cd en een oude vista business cd, die ik niet meer gebruik. Ik heb mijn oude pc lang geleden weggedaan. dit was niet zo slim, omdat aan de zijkant de licentiecode van de Xp stond. Ik kan Xp nu wel installeren, maar niet officieel registreren en dat hoort geloof ik wel.
Mijn Vista cd levert een ander probleem op. Ik krijg steeds de melding dat de code niet juist is. Deze is echter wel juist. Hoe los ik mijn probleem op. Ik geef er de voorkeur aan om het probleem op te lossen met XP
Bedankt voor het lezen en eventueel beantwoorden van mijn vraag.

Hoi(y),

erg vervelend dat je je licentie kwijt bent, maar ik heb hier wel de oplossing voor je, heb het zelf eerlijk gezegd nog nooit gebruikt maar ik hoop voor je dat het werkt!;) het moet wel vertrouwbaar zijn die site

succes
en laat het weten als het lukt of als je er niet uit komt;)!

groet
Leutjebreedbek

Hoi(y),

erg vervelend dat je je licentie kwijt bent, maar ik heb hier wel de oplossing voor je, heb het zelf eerlijk gezegd nog nooit gebruikt maar ik hoop voor je dat het werkt!;) het moet wel vertrouwbaar zijn die site

succes
en laat het weten als het lukt of als je er niet uit komt;)!

groet
Leutjebreedbek

Wat heeft dit voor nut als ik vragen mag?

Is het gelukt
of heb je nog problemen ondervonden?

Laatst bewerkt:

Hoi,
ik heb gedaan wat je gezegd hebt en ben inderdaad achter de key gekomen.
Helaas toen ik deze code invoerde kreeg ik de melding dat het een verkeerde code is.
Vreemd. Ik heb vervolgens het aangegeven telefoonnumer gebruikt, maar dat hielp mij ook niet verder.
Vervolgens een code ingevoerd die aan de zijkant van de Dell staat. Wederom kreeg ik de melding dat dit een verkeerde code is. Weer gebeld. Weer niets.

hmm oke, vreemd, heb je wel de goede CD? niet dat je 2 in huis hebt en per ongeluk de verkeerde bij de verkeerde?

Hoi,
hier ben ik weer. De site die je mij adviseerde had twee mogelijkheden:
1. de cd in de pc leggen enz. Deze optie is helaas niet gelukt, maar dat heb ik je al verteld
2. Via magical Jelly Bean. Ik heb deze optie net geprobeerd . Merkwaardig genoeg kreeg ik nu ineens een andere code, die overigens ook niet werkt.
Balen.
Ik ga verder zoeken

hoi,

een andere code?? wat een naaiers zijn het dan, [om het maar even gewoon te zeggen]
hmm kun je ook niet windows repareren? krijg je als het goed is bij die 3 optie's

dit kun je waarschijnlijk doen als het al een XP computer was

Hoi,
ik heb net te snel gezegd dat ik gelijk aan de slag zou gaan. Zelf dit is mij niet gelukt.
Windows repareren via optie3? Waar vind ik deze
daag

allereerst moet je eerst even opstarten
en dan in het bootmenu [dit is F1,F12 of 'Del' knop is bij elke pc anders en daar als
'first boot device' CD zetten.. dan opslaan dan computer even uit en aan doen dan 2e keer CD er in doen en dan staat er opstarten vanaf cd: dit moet je doen en dan krijg je die 3 optie's

groet
Leutjebreedbek

Beste L,
Bedankt voor je steun.
Het probleem is opgelost. Een vriend van mij bleek een nieuwe Xp cd te hebben. Deze heb ik geinstalleerd en de pc werkt goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan