Xp installatie problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Parkour

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2009
Berichten
2
Hallo,

Ik heb een probleem met XP.
Op het moment dat ik de cd erin heb gedaan en ik druk op een knop ( bijvoorbeeld enter om verder te gaan of R om te repareren) dan krijg ik een blauw scherm met de tekst dat het proces afgesloten moest worden om verdere beschadiging te voorkomen...
Enig idee hoe dit kan?
Ik heb XP opnieuw proberen te instaleren omdat ik bij het opstarten van me computer een blauw scherm kreeg en daarna ging me computer weer opnieuw op starten.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Ivo Sturm
 
Nee is helemaal niet beschadigd, heb ook andere cd's geprobeerd maar heeft niet geholpen, precies hetzelfde probleem
 
Heb je meerdere CD/DVD spelers in je PC of kun je er tijdelijk een andere inzetten om te toetsen van de drive de schuldige is ?
Heb je de speler zelf geplaatst en naar de jumpersettings voor master/slave gekeken ?
 
Denk eerder dat je 'n ander hardwareprobleem hebt,geheugen,harde schijf o.i.d. temeer omdat je 't probleem al eerder had,zou 's alle hardware controleren alles eruit behalve evt. je videokaart,beginnen met 1 geheugenbankje enz.dan kom je er meestal vlug achter wat 't probleem is.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan