Softwarefreak
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 mrt 2005
Hoi.
Ik heb het volgende probleem.
Heb hier een fujitsu siemens pc. p4 3.00 1024 mb enz type D1875
Als ik hier een nieuwe xp installatie op wil zetten, dan duur het bijna 2 minuten
eer dat hij naar het scherm gaat waar je op F8 moet drukken om akkoord te gaan.
Is al vreemd?
Rest gaat redelijk.
Maar dan.... als hij na het kopieeren van de files opnieuw opstart, en windows gaat installeren(het begin scherm met 39 minuten) Daar blijft hij wel 5 min hangen.
Zonder activiteit van de schijf. Na die tijd gaat de installatie verder goed.
Als deze klaar is en de pc opnieuw opstart... komt hij gelijk met pc in normale modus opstarten of veilige modus... enz.... heel vreemd. Wat ik dan ook kies maakt niet uit..
hij start dan heel even door en blijft vervolgens hangen en start vanzelf opnieuw op.
Heb als verschillende schijven, drives, en cd geprobeerd. Zou het het mobo of de processor kunnen zijn..
HELP HELP.....
Greetz..
Ik heb het volgende probleem.
Heb hier een fujitsu siemens pc. p4 3.00 1024 mb enz type D1875
Als ik hier een nieuwe xp installatie op wil zetten, dan duur het bijna 2 minuten
eer dat hij naar het scherm gaat waar je op F8 moet drukken om akkoord te gaan.
Is al vreemd?
Rest gaat redelijk.
Maar dan.... als hij na het kopieeren van de files opnieuw opstart, en windows gaat installeren(het begin scherm met 39 minuten) Daar blijft hij wel 5 min hangen.
Zonder activiteit van de schijf. Na die tijd gaat de installatie verder goed.
Als deze klaar is en de pc opnieuw opstart... komt hij gelijk met pc in normale modus opstarten of veilige modus... enz.... heel vreemd. Wat ik dan ook kies maakt niet uit..
hij start dan heel even door en blijft vervolgens hangen en start vanzelf opnieuw op.
Heb als verschillende schijven, drives, en cd geprobeerd. Zou het het mobo of de processor kunnen zijn..
HELP HELP.....

Greetz..
Laatst bewerkt: