xp installeren lukt niet gaat niet veder vraagt naar ''asms sp3''

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjony

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2007
Berichten
91


ik had xp op mijn Eee pc 900 maar heb het er af gehaald om dat de toetsen bord het niet deed en nu heb ik meerdere xp geprobeerd xp lite xp voor asus Eee pc xp home maar hij vraagt tijdens de installatie het volgende
(zie de afbeelding).:confused:

Wat moet ik doen of downloaden om windows veder te kunnen installeren?.:rolleyes:
 

Bijlagen

  • DSC_0002.jpg
    DSC_0002.jpg
    100,1 KB · Weergaven: 41
Hoe ben je windows xp op je Eee pc 900 aan het zetten? Via een usb stick of via een dvdspeler die je op usb kunt aansluiten?

Via een usb stick moet in ieder geval op een speciale manier, zie hier: klik
 
Alle windows xp die ik wilde installeren zijn met sp3 ? dus xp Lite sp3 enz,ik heb het steeds geprobeerd met een externe cd dvd rom via usb xp te installeren de dvdrom speler word herkend aleen ik kom niet veder dan de punt waar het stopt (zie afbeelding).

ik wil xp installeren en niet opstarten van af een usb stik.

ik vind hier iemand op helpmij met de zelfde probleem:http://www.helpmij.nl/forum/showthr...p-CD-rom-met-Windows-XP-Professional-is-nodig

ik heb maar een externe dvd-cd hier liggen kan dus niet met een andere testen

ik start de pc op neuiw op staat er

Bestanden kopieren van:
GLOBALROOT\DEVICE\CDROM\I386
 
Laatst bewerkt:
ik heb van

Bestanden kopiëren van: heb ik verandert naar e:/I386 En blijf op enter drukken en pas de regel net zolang aan naar e:/I386 tot dat windows veder gaat met installeren.

probleem is dus verholpen.:) maar nu kan ik niet op internet komen snelkoppeling werkt niet?
 
Laatst bewerkt:
@sjony
Het gaat over XP, dus waarom niet in de XP-sectie?
Bij deze verplaatst en opgelost dan maar?
 
Windows xp is nu geïnstalleerd maar nu werkt internet Explorer niet als ik op de snelkoppeling klik open er een scherm met (Openen met) en ik kan dan alleen de volgende snelkoppelingen kiezen



(Kladblok en Windows-viewer voor afbeeldingen en faxen) ik kan dan kiezen om te bladeren waar de snel koppeling zit maar weet niet waar ik deze snelkoppeling kan vinden en kan dus niet op internet komen daar door?

Als ik naar Eigenschappen voor internet Startpagina op Standaard gebruiken druk dan komt er te staan ??????? vul ik hier bv www.Google.nl dan doet internet snelkoppeling het nog niet?

ik heb via wifi draadloze internet maar bij Netwerk verbinding word niet weer gegeven?

ik heb IE-windowsXP-x86-enu.exe geprobeerd te installeren maar onderbreekt de installatie en geeft een fout melding.als ik internet exploder Trobleschooting aan klik dan komt er te staan

(Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld,maak een koppeling via het onderdeel Map opties van het Configuratiescherm

ik weet niet hoe ik dat moet doen?,ik kan wel in configuratiescherm,Map opties,maar weet niet wat ik dan veder moet doen ?. in mapopties staat,Algemeen,Weergave,Bestandstypen.

Wie kan mij veder helpen a.u.b
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan