Xp Installeren Met Netwerk instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

cage

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2003
Berichten
567
Hallo mensen,

ik heb een vraag ik heb windows Xp, en ik heb een netwerk met mijn broer. mijn pc zit best wel vol fouten en nu zit ik met een probleem, ik heb na een heel geklooi dat netwerk aan de praat gekregen maar nu wil ik mijn pc formatteren, maar nu ben ik bang dat ik straks dat netwerk niet meer aan de praat krijg. is er iets waardoor ik mijn netwerk instellingen kan bewaren of opslaan met een programmaatje?! want dat zou mij een hele hoop tijd besparen. ik hoop dat iemand mij kan helpen.

alvast bedankt,


F®eder!k
 
1 glas verkwikkende rooibos thee, een paar keer goed in-en uitademen, alles even onthouden en duimen draaien maar... :D

Ik zou de gemaakte instellingen even opschrijven voor zover je het zelf weet, kun je later altijd nog op de server pc terugkomen om vraagje te stellen.
 
Laatst bewerkt:
haha @temptation mooie opmerking ;) ik zal t ook zeker opschrijven.
en caveman , als ik zon file maak hoe moet ik zoiets weer openen dan?!

F®eder!k
 
Die zet je op flop, en steek je net na opstarten van de cd in je pc, en verwijder deze als de installatie is begonnen. Als je pc van cdrom start en dan de floppy drive overslaat, kan je de flop laten zitten.

Het handige is dat je netwerkinstellingen ook kan opgeven in het winnt.sif bestand (zie eerdere site).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan