xp installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

riri1601

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2002
ik gebruik een computer met amd1200.als ik wil upgraden van w98se naar xp pro krijg il altijd een foutmelding.upgraden naar windows me gaat ook niet.systeem is helemaal nieuw.gebruik 2x256mb sd ram.wat kan er fout zijn aan mijn systeem?nieuwe installatie van xp of me lukt ook niet.wil alleen draaien op w98se.

Je wilt upgraden van Win98 naar XP, maar je wilt ook alleen Win98 draaien?:8-0:

Welke foutmelding krijg je dan? Anders wordt het format C: en installeer je kaal Win98.

Groetjes,
Bennie

neen,ik wil windows xp draaien.omdat de computer de xp niet wil aannemen draai ik nu w98.foutmelding:fatale uitzondering,windows wordt afgesloten om schade te voorkomen.

als de cd een copie is kan er een fout opstaan, indien origineel kan dat ook en moet je ff terug naar de computerboer.

xp en me zijn kopies,maar werken wel perfekt op andere computers.zelfs op pentium1 en 2.daar zal de fout dus wel niet liggen.nog andere suggesties.
sd ram geheugen mischien?

Misschien dat je nu hardware hebt dat niet compatibel is met met XP. Vanaf de CD kan je de compabiliteitstest uitvoeren.

Groetjes,
Bennie

probleem is ondertussen opgelost.fout lag bij het sd geheugen.niet compatiebel met het moederbord.toch nog bedankt voor alle reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan