xp installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

barry13

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2004
hoi kan ik windows xp over een andere versie zetten? of moet ik de computer helemaal opnieuw installeren.

alvast bedankt

Indien je xp over een oudere versiewilt installeren is dit geen probleem, integendeel,dat wordt zelfs aanbevolen.

Geplaatst door Dingeman
Indien je xp over een oudere versiewilt installeren is dit geen probleem, integendeel,dat wordt zelfs aanbevolen.

Leg eens UIT, waar wordt dat beweerd????

Geachte,

het wordt niet beweerd, doch bij installeren waar een oude, vorige versie, wordt vervangen door een opvolger is de aanbevolen optie een upgrade.

Dit was tenminste in mijn geval van ME naar XP. Dus zal deze keuze bij anderen wel hetzelfde zijn.

m vr gr

Er overheen installeren, neemt meestal dezelfde fouten weer mee.

Geplaatst door Dingeman
Dit was tenminste in mijn geval van ME naar XP. Dus zal deze keuze bij anderen wel hetzelfde zijn.
Hier is het helemaal aan te raden om schoon te installeren. Windows ME is zo'n beetje het slechte bestuuringsysteem wat Microsoft heeft gemaakt.:confused: Alle fouten/problemen worden gewoon meegenomen als je gaat upgraden.

Laatst bewerkt:
Geachte heren,

ik ben het volledig met jullie stelling eens, een kale, nieuwe installatie is altijd de beste,doch de vraag was of dit kon.

daarop was mijn antwoord dus wat de installatie zelf aanbeveeld.

m vr gr

Geplaatst door Dingeman
Geachte heren,

ik ben het volledig met jullie stelling eens, een kale, nieuwe installatie is altijd de beste,doch de vraag was of dit kon.

daarop was mijn antwoord dus wat de installatie zelf aanbeveeld.

m vr gr

Het wordt alleen aanbevolen als je niet de mogelijk hebt om Data wat je wilt bewaren te SAVEN.

Eerdere antwoorden hierop vertellen waarom

Als je XP over XP wilt installeren, wordt tijdens de setup niet aangegeven, dat het aanbevolen is.
Ik heb zeer veel pc's van diverse Windows Xp versie's voorzien en ben dit eerlijk gezegd nog niet tegen gekomen. Mischien doordat ik vrijwel altijd een schone installatie doe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan