xp installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

harry1947

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Ik heb een laptop siemens lifebook S 7020 en wil daar xp opnieuw opzetten.De oude xp die erop zit werkt wel maar ik wil hem een keer opschonen.Als ik de cd van xp erin doe gaat hij hem installeren tot het scherm komt van druk op enter om xp hier te installeren enz. Dus ik druk op enter en dan komt het scherm van druk op F3 om af te sluiten omdat hij geen hd ziet.In het bios staat hij ook de hd en als ik de laptop opstart zonder cd erin start hij gewoon xp op die erop staat.Wat zou dit kunnen zijn.
bvd gr Harry

Ik heb een laptop siemens lifebook S 7020 en wil daar xp opnieuw opzetten.De oude xp die erop zit werkt wel maar ik wil hem een keer opschonen.Als ik de cd van xp erin doe gaat hij hem installeren tot het scherm komt van druk op enter om xp hier te installeren enz. Dus ik druk op enter en dan komt het scherm van druk op F3 om af te sluiten omdat hij geen hd ziet.In het bios staat hij ook de hd en als ik de laptop opstart zonder cd erin start hij gewoon xp op die erop staat.Wat zou dit kunnen zijn.
bvd gr Harry

Dat komt omdat er een sata harddisk inzit, en aangezien dat je die driver wanneer je de setup ingaat op F6 moet drukken om de sata driver te laden. Maar dan moet je wel de sata driver hebben van de fabricant link waar je drivers weg kan halen.http://support.ts.fujitsu.com/NL/support/downloads.html

succes

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.nl.:)

Kan via USb stick ook of de driver slipstreamen.

Echter je reageert nu in een topic van 2009. Teven is het heir niet gewenst mee te liften in iemand zijn / haar topic. Graag even een eigen topic in deze sectie aanmaken.

Ik sluit deze nu.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan