XP licentie maar geen software

Status
Niet open voor verdere reacties.

john1234

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2008
Ik heb het volgende probleem,
Mijn moederbord is kapot en ik ga een nieuwe kopen en gelijk wat hardware upgraden.
Nu was Windows XP voorgeinstalleerd op mijn pc. Omdat ik een nieuwe harde schijf en moederbord krijg moet Xp er ook nieuw op. Hoe zit dit nu met mijn software? Heb toen een licentie gekregen en betaald maar geen Cd waar het op stond. Hoe krijg ik mijn oude besturing weer op de nieuwe schijf en moederbord.
Heeft iemand een tip?

Groet John :thumb:

heb je wel de sticker van XP
zo ja dan kun je rustig een andere cd van xp lenen ( wel de zelfde versie natuurlijk)
Waarmee je dan opnieuw kunt installeren.

xp maar geen software

heb je wel de sticker van XP
zo ja dan kun je rustig een andere cd van xp lenen ( wel de zelfde versie natuurlijk)
Waarmee je dan opnieuw kunt installeren.

en dan typ ik gewoon mijn nummer in die op de sticker staat op mijn pc? hoe kom ik aan een cd dan? Heb wel de herstel cd 's gemaakt. werken die ook als ik het op een heel nieuw moederbord en harde schijf installeer?

Groet John...:thumb:

nee herstel cd zal niet werken.
leen gewoon een cd.....van iemand.

Heb met Windows helpdesc gebeld en probleem met kapotte moederbord uigelegt. Na veel vragen kreeg ik een nieuw licentienummer. Ben tevreden over de service. Had tenslotte een licentie. Kan nu gewoon met een gerust hard op m'n pc met legale WindowsXP werken.

GreetsJohn :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan