XP light

Status
Niet open voor verdere reacties.

frabans

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Berichten
466
Ik moet een herstelpunt terugzetten op een computer met XP light maar dat kan ik niet vinden. Is dat er wel?
 
Hoi,

Kan je uitleggen wat je bedoelt met 'XP-light'? Dat bestaat namelijk helemaal niet :thumb:
 
Daar hebben we MrMusic weer .....
Kijk nou toch goed jongen:

"XPlite and 2000lite are powerful configuration utilities for Windows"

Het gaat niet om een besturingssysteem, maar om een utility, laat staan dat deze utility zou beschikken over herstelpunten zoals onder XP or 'whatever'
Vraag van Frabans beantwoord: '... is dat er wel?'' Nee dus!
 
En daar kun je dus, net als met Nlite (en nu ook Vlite voor Vista) een lite-versie mee maken van XP of bij Vlite Vista, daar is mrmusic inderdaad weer:D
 
Er zijn ook versies in omloop die zo genoemd worden, de uitgeklede versies met die Xp-lite, en daar zit natuurlijk weinig extra's in.

Overigens bestaat er voor het verre oosten ook een XP light en ook hier zijn ze voor bedrijven beschikbaar, een oud bericht erover.

Je zou er in de toekomst Erunt voor kunnen gebruiken.
 
sorry moet mrmusic toch echt gelijk geven, ik ben ze inderdaad ook tegengekomen die xp lite versies.
Dit zijn dus kale xp versies zonder al de onnodige poeha.
Hier door zijn ze beter geschikt voor de mindere systemen.
 
Jackall: inclusief de mogelijkheid om via herstelpunten je systeem te corrigeren? Want dát was de vraag tenslotte
 
Daar hebben we mrmusic alweer...

Dat was de vraag, maar jouw antwoord was dat XP lite helemaal niet bestond...

Maar goed, het is maar net wat de maker van de betreffende versie wel en niet in de lite versie heeft opgenomen en weggelaten...
 
Yes, dat klopt MrM.

Het besturingssysteem XP-light bestaat ook niet als volwaardige representant van een Windows-versie.
De vraag was of in deze 'kloon' de facility van herstelpunten voorkomt .....

Ter vergelijking: Nlite is/was ook geen zelfstandig opererend besturingssysteem en daar ook niet voor bedoeld !
 
Hoi,

Kan je uitleggen wat je bedoelt met 'XP-light'? Dat bestaat namelijk helemaal niet :thumb:

Da's toch al weer heel iets anders dan je in genoemde quote zegt, maar goed, jouw dag, vind het alleen niet zo leuk, wanneer ik hier probeer mensen te helpen, om op jouw manier aangesproken te worden.

quote Valijn:
Daar hebben we MrmUsic weer hoor....
unquote Valijn
 
Ik ben er voor om het hier leuk te houden.:eek:
Denk er aan hoe je met elkaar omgaat........
Dus een beleefde manier om te communiceren is wel gewenst...laat iedereen in zijn waarde.;)
dus aanhef zoals daar is .....weer......laten we achterwege.
 
wat een discussie.
Als ik het dus goed begrijp kan ik geen herstelpunt maken. Ik kan dat namelijk nergens vinden. (Op mijn eigen computer met xp wel.)
OK bedankt.
 
ik heb het gezien. Maar dat is achteraf niet te gebruiken. Het is al een oudere computer dus er zal wel een nieuwe komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan