Xp login problemen.Hellluuuuup

Status
Niet open voor verdere reacties.

hookeup

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 sep 2005
Hallo ik heb een vraagje en hoop dat iemand mij kan helpen.Ik hen xp pro en tot gsiteren ging alles prima.Het zit zo. Een tijd geleden kwam ik per ongeluk tegen de voedingkabel aan.PC viel gelijk uit, sindsdien als xp opgestart is en ik kijk bij deze computer dan zie ik eerst allen mijn c schijf en de rest niet, heb een e, f, g erbij. die zijn niet te zien en na30 a 40 sec dan zie je ze verschijnen. Bij verkennen same.dan zie je eerst alleen mappen van c en dan de rest, oke maar kon maar niet achterhalen wat het fout was dus ik dacht kan aan de voeding toestand liggen.toen las ik over tweakui, een progr om xp te kunnen tweaken.heb geinstalleerd en weet niet precies maar heb wel 2 opties aangezet en pc opnieuw gestart en bam.. xp login scherm te zien en vraagt naar administrator wachtwoord.Ik heb nooit wachtwoord hoeven in te stellen.Ik kan op geen enkele manier meer in.Ik heb alles geprobeerd niks helpt.Ik vind het raar en wil niet formatteren.Heeft iemand enig idee hoe dit nu op te lossen.Ik weet dat ik het zwaar verprutst heb.alvast bedankt

Heb je al eens een poging gedaan om in te loggen via de veilige modes.
Tijdens opstarten op F8 drukken dan kom je in een zwart scherm met witte leters en kiest daar voor veilige modes.
Daar je gebruikers account aanpassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan