XP loopt niet lekker

Status
Niet open voor verdere reacties.

impreza010

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2007
hey,

ik heb een probleem, ik heb een tijdje geleden een pc gekregen...
( Een Scaleo 600 pentium 4 3Ghz 512MB en Geforce 7600GT 256MB videokaart)
ik had hem geformateert en daarna had ik xp proffesional erop gezet, maar als ik toen msn 8.0 opstartte werd hij langzaam, en als ik op voiceclip druk in een gesprek dan loopt hij echt helemaal vast en kon ik hem opnieuw opstarten. Ook als ik beelden van me camcorder naar pc stuur loopt hij ook vast. Games zoals NFS Carbon, Call of duty 2, rollercoaster tycoon 3 deed hij wel. Toen had ik Windows Vista Ultimate erop gezet, en daarna deed msn 8.0 het wel perfect en deden de games het weer niet (kreeg blauw scherm met tekst, te snel op te lezen). ook als ik sommige programma's wou starten als windows media player kreeg ik dat blauwe scherm. En als ik met Vista bestanden met winrar wou uitpakken kreeg ik een error met files corrupt. Ik had ook nog geprobeert windows XP Home erop te zetten (origineel) en daarmee hetzelfde probleem als Xp proffesional.
Ik heb er met veel mensen over gesproken en ze snapten allemaal niet hoe dit kon en wisten de oplossing niet. :confused:
Ik hoop dat een van jullie wel DE oplossing heeft want ik loop echt al weken heel de dag te ***ten met die pc...

Groetjes Lucas

Ja. Bij apparaatbeheer kan je zien wat er allemaal nog geinstalleerd moet worden. als er een ! of ? voor staat moet hij nog geinstallerd worden.

vergeet je chipset drivers niet dat vergeten ook best veel mensen.

zoek op internet voor de nieuwste drivers. dat scheelt altijd heel veel, vooral als je grafische programma's/spellen hebt.

[edit]
kijk toruwens ook is even of je geen overbodige processen hebt draaien.
(start --> uitvoeren, en daar msconfig.

[/edit]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan