XP loopt steeds vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

remmert

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 feb 2009
Ik heb een laptop en die is vast gelopen. Ik wilde hem opnieuw installeren dus de cd van xp erin en later formateren. Bij het formateren liep hij ook weer vast. Opnieuw dus. Telkens liep hij vast, wel kon ik de versnelde versie van formateren uitvoeren, waarna xp opnieuw werd geinstalleerd.

Maar nu is het zo dat bij het minste gering de laptop vast loopt en dan opnieuw opstart met scandisk, en vervolgens ook de fout geeft dat hij het bestand hall.dll kwijt is of beschadigd is. Heb hem nu twee keer opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijt.

Zou dit een software matig iets zijn of zou het kunnen dat de harde schijf beschadigd is. Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt.

Kijk hier eens remmert, hier is het probleem opgelost. Wel even de cd van XP bij de hand houden.

Bedankt voor de snelle reactie.

De laptop doet het weer maar hoe zou het kunnen dat ik niet op de gewone manier kan formateren. En ik ben bang als ik er mee ga werken dat de laptop weer vast loopt. En dan opnieuw zal opstarten met scandisk en de melding weer geeft dat hij die *.dll bestanden mist.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan