XP Loopt vast!

Status
Niet open voor verdere reacties.

computernerd

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 jul 2001
Berichten
1.672
Ik heb het volgende probleem (ik heb er last van sinds half december vorig jaar 2002 dus): de pc begon langzamer te werken en soms al wat vastlopertjes, nu kom ik xp niet eens in!!! Het heeft de snelheid van een gehandicapte slak, maar toch is het cpu gebruik 100%!!!!
Het loopt ook om de haverklap vast, ik ben nu genoodzaakt in Longhorn te werken, dat loot tenminste NIET vast.

Helpmij!
 
Al geprobeerd in de veilige modus te komen en op spyware en virussen gechecked?
 
Hoeveel heb je in de opstart staan?
Heb je voldoende geheugen?
 
Is het allemaal begonnen na een update van NORTON? Was bij mij wel het geval. Het enigste wat bij mij reste was XP opnieuw installeren. :mad:
 
Weet niets van lognhorn af maar ik had op meerdere helpsite`s het zelfde probleem gevonden van mensen die ook problemen kregen na een update van NORTON. Volgens mij is lognhorn van microsoft, toch?? Mijn processor liep toen ook op naar 100%.
 
M'n pc zat vol met virussen blijkbaar!!! Heb een uitgebreide scan van mcafee gedaan en er kwamen diverse virussen naar buiten! Om maar van de trojans te zwijgen..... ben blij dat ik een virusscanner hebt.
Windows XP draait nu wel weer lekker, maar hangt soms nog steeds. Heb a+ wat opstartprogramma's moeten uitschakelen zoals messenger en Quicktime + RealOne player.
Nu maar hopen dat het goed gaat.
 
Realplayer winamp en style XP kunnen uit.

Maar heeft McAfee geen autoprotect?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan