XP loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

vikings

Banned
Lid geworden
1 apr 2006
Berichten
477
als ik de pc start en bezig ben komt er evenlater.een foutmelding met onderaan "Verzenden niet verzenden"
dit gaat over: Het systeem is hersteld van een ernstige fout..

ik heb systeem herstel gedaan om dat ik al opstart problemen hat. dit heb ik gedaan in de veilege modes. ik kwam niet meer in windows (blauw scherm) en fouten (later kwam ik nog wel in normaal windows - met veel fouten)

over die fout "Het systeem is hersteld van een ernstige fout.."(Er is logboek verbelding van deze fout gemaakt)
is nog een fout(vlak na die fout daarvoor), na het werken in windows (Normaal windows (geen veilige modes)

__________________________________________________________________________
De Computer ios opnieuw opgestart nadat deze onverwachts werd afgesloten. Microfoft
windows heeft een mogelijke apparaatstoring ondekt..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het Stuudprogramma voor het weergaveapparaat kan de opbouwbewerking niet voltooien. Vraag de fabrikant van het apparaat naar een bijgewerkt

Vertel microsoft over dit probleem
Het weergavestuurprogramma voor NVIDIA GEForce4 448 Go lijkt
verantwoorlijk voor de instabiliteit van het systeem.

Als u de inhoud van dit foutenrapport wilt weergeven, Klikt u hier!

Verzenden &of Niet verzenden.

__________________________________________________________________________


ik heb op de site van NVIDIA drivers willen downloaden, en deze opnieuw willen installeren.

alle drivers die ik probeer werken niet.: op driver site van nvidia heb ik deze geprobeerd.
eerste vak kies ik "Graphics Driver" 2e vak - kieste ik "GeForce and TNT2" "GeForce 8800 Series" "GeForce Go 7 Series" "Quadro" "Riva 128 / 128ZX" allemaal geprobeert, en werken niet.

ik krijg de volgende melding bij al deze drivers.

Het NVIDIA-installatieprogramma kon geen stuurprogramma's
vinden die compatibel zijn met uw huidige hardware.
Het installatieprogramma gaat nu sluiten.

--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__--__
het beeld verandert ook vaak van normale kleuren en resolutie naar lage resolutie en weinig kleuren. als ik opnieuw start




ik heb in de veilioge modes ook al met adware op spyware laten scannen, en op virus.
virus lijkt hij volgens mij niets te kunnen vinden in de veilige modes.:confused:


HELP:(

:p
 
Laatst bewerkt:
Even de kaart eruithalen,pc opnieuw opstarten en kaart indien mogelijk in een ander slot drukken wil wel eens helpen!
Ihet proberen waard!
 
Even de kaart eruithalen,pc opnieuw opstarten en kaart indien mogelijk in een ander slot drukken wil wel eens helpen!
Ihet proberen waard!

het gaat over een laptop.

en al is het een pc, en een PCIe kaart dan kna deze niet ine ander slot, zit er maar 1 van meestal.
 
het gaat over een laptop.

en al is het een pc, en een PCIe kaart dan kna deze niet ine ander slot, zit er maar 1 van meestal.


Drivers deinstalleren, en weer opnieuw installeren desnoods een nieuwere versie van de Nvidea site??
 
Drivers deinstalleren, en weer opnieuw installeren desnoods een nieuwere versie van de Nvidea site??


i khe bop die drivers site alle drivers geprobeerd,

Het NVIDIA-installatieprogramma kon geen stuurprogramma's
vinden die compatibel zijn met uw huidige hardware.
Het installatieprogramma gaat nu sluiten.
 

Nee natuurlijk niet.

is een andere

dit hier gaat over mijn laptop

en dat andere over een PC.:p


Ik haat als de pc of laptop niet meer start. (laptop start wel, maar heel vaak lang zwart scherm na wachtwoord in windopws ingevoerd,(1))
:shocked: :rolleyes:



1. zwarte scherm blijft,
2. als ik het uitdruk (1x kort ingedrukt ging het met1 uit - meestal moet langer ingedrukt houden, om op de sclechte manier uit te zetten) en aan zet krijg ik het windows logo, weer lang zwart beeld/ hardeschijf knioppert vaak. blijft al 1 min nu zwart beeld. en schijf knippert niet meerr. lapto pstaat nog wel aan hoor ik. ik zet deze uit. en start het weer opnieuw (1x aan uit indrukken). 5 seconden w88, en weer aan. windows normaal starten of in veilige modus :). normaal maar, Windows logo komt weer in beeld. daarna, nar starten met logo, weer zwart beeld. Het lijkt er op dat wachtwoord melding in windows nu helemaal niet meer komt.


ow ik ktrijg fout melding (blauw scherm.)

Stopp: C0000415 Unknow Hard Error
Unknow Hard Error
Bezig met starten van de fysike geheugendump
De fysieke geheugendump is voltooid.
Neem contact met de systeembeheerder of de afdeeling Technische
ondersteuning op voor hulp

Laptop weer even later opnieuw gestart:

Foutmelding (Microsoft Windows)

De Computer is opnieuw gestart nadat deze onverwacht werd afgesloten, icrosoft windows heeft een onmogelijke apparaat storing ondekt.

Verzenden -- Niet verzenden


- Het beeld verandere weer naar lage resolutie en weinig kleuren.


Daarna kwam nog een Microsoft Windows Foutmelding "Het systeem is hersteld van een ernstige fout"

Wat hier boven ook al allemaal staat.




ik vind het zwaar kl*te, dat windows niet meer normaal start.

De drivers die ik van NVIDIA GeGorce4 448 GO probeer te downloaden, werken allemaal niet, dit lijkt mij namelijk wel een probleem aan grafice drivers

Bij apparaatbeheer staan geen kruisen, of fouten, alles staat recht onder elkaar.



ik heb al eerder in windows (veilige modes) wat programma's verwijdert. bij software, en ook dit helpt niet (Nee, geen drivers verwijdert)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan