XP Medicenter Pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

redo2007

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2008
Hoi allen,

Heb een HP pc gehad (media center pc m370uk) maar zat een engelstalige xp besturing op.
Die is verwijderd, en vervangen door XP pro nl.
Hoe krijg ik nu het media center gebeuren er weer op?
(TV-Radio-Video enz enz)
Wil deze pc gaan gebruiken (P4-2,6 Ghz-512mb, grafisch128mb) om mijn oude videobanden (VHS) om te zetten naar DVD.
Wie o wie weet raad?
En voor uitleg om dit te doen en dit wil delen laat je horen svp.

Grt redo
redo2007 is nu online

Ik weet niet of dit mogelijk is. Windows heeft een speciale media center edition van xp uitgebracht doorvoor.
Je kan deze daar veel beter voor gebruiken.

Dankjewel voor je reactie, het probleem is dat de besturing was geïnstalleerd (oem versie)?
Geen cd erbij dus.
Wel een Originele Key aanwezig, kan ik hier iets mee?

Grt redo

Als je dezelfde versie van xp download die erop stond dan zou de key behoren te werken en dan heb je een legale windows.

Als je nieuwsgroepen hebt kan het wel op een nette manier.
Je kan het ook met torrents doen. Maar dan moet je meestal ook delen en dat mag niet in nederland als ik het goed heb.

kan wel maar dan heb je hetzelfde probleem als met pro dat je geen media center hebt.

Maar je kan die Home key niet voor Windows Media Center gebruiken nee.

Elke versie van windows heeft een andere prijs en het zou een beetje raar zijn
om voor elke versie elke Licentie te kunnen gebruiken.

Als je dat bedoelde.

wat ik wel kan is een xp pro erop zetten das geen probleem, wordt ook gezien als een legaal exemplaar, maar wat te doen erna, wil graag de functies hebben van het media center, of moet ik contact opnemen met microsoft met de geldige key van mcenter die op de pc staat?
het is een pc van mijn schoonvader die overleden is, en waar geen cd van is te vinden, en wil graag dat dit gaat werken als een media center.

Je kan contact opnemen met de leverancier is kijken wat die zegt. Misschien hebben ze nog wel een cd liggen die je kan krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan