xp meld zich na het aanmelden gelijk weer af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fingerman

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2004
Berichten
8
als ik de pc opstart laad xp zichzelf, vervolgens krijg ik dan het blauwe "welkom" scherm met het logo te zien.
Mijn beeldscherm achtergrond verschijnt en dan na 1 seconde meldt xp zich automatisch weer af en ik kan niet op mijn pc komen. Wie kan mij hiermee helpen ???
 
Hier heb ik opzich wel wat aan, bedankt.
maar het probleem is hij pakt de windows cd niet, want ik heb al geprobeerd om hem opnieuw te installeren via boot system, maar hij pakt de cd niet ofzo . of moet ik een andere cd hebben ?
 
zoek eens hoe je je cd vanaf het BIOS kan laten starten.
Heb nu even geen tijd.
Na het weekend wel weer.
Laat maar iets weten
jo
 
Ik heb een andere manier gevonden om op mijn pc te komen. Ik heb bij het opstarten een andere windows xp cd erin gedaan(kan ook dezelfde xp cd zijn) en heb bij t opstarten f12 ingedrukt en dan cd- rom boot gedaan(optie 5). Normaal start hij dan vanzelf op en krijg je weer hetzelfde blauwe scherm te zien en start de pc niet verder op, maar wanneer je heb gekozen voor optie 5 moet je herhaaldelijk op enter blijven drukken en dan krijg je het installeerprogramma van xp en kan je xp weer installeren.
Alles wordt gewist wanneer je het xp programma over het oude xp heen kopieert, maar ik heb een nieuwe map aangemaakt voor deze xp, zodat de oude ook intact blijft(ik heb een c:windows2 map aangemaakt bij het installeren). Als de installatie voltooid is heb je een nieuw xp opstartprogramma en kan je ook op je oude xp terecht(c:windows) door te zoeken op "deze computer".Het "virus" is hiermee niet ongedaan gemaakt, maar ik heb wel al mijn bestanden op cd kunnen zetten en vervolgens heb ik heel mijn pc gewist en er weer een nieuwe xp opgezet. Misschien een beetje veel werk om te doen, maar ik kwam wel op mijn pc!!!!!

Toch bedankt voor de hulp!!!

afz...Dennis
 
Dank u, Dank u.:D

Het kan misschien helpen voor mensen die niks van pc's snappen en toch op hun pc kunnen komen op een wat simpelere manier.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan