xp met problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronnie1967

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2003
Berichten
367
Diverse functies zoals systeem herstel werken niet meer, kan ik met een programma of op een site windows laten scannen om te zien wat er mis is of is er een programma wat alle basis instellingen terug zet. systeem herstel blijft hangen op volgende. kan ik systeem herstel misschien op een andere manier uitvoeren. of wordt het format c. (eigenlijk geen tijd voor)
 
Type in het help zoekvak van XP:

herstelconsole

en lees er alles over.

Opstarten in F8 modus en dan niet kiezen voor opstarten in veilige modus, maar kiezen voor Windows opstarten met laatst bekende -goed- werkende instellingen, kan ook HEEL verhelderend werken.
 
Veilige modus werkt niet, laatst bekende... al gedaan, pc draait verder goed alleen systeem herstel en veilige modus en een aantal andere functies niet.


Groetjes,


ron
 
als ik de herstelconsole wil installeren krijg ik de melding dat mijn versie (sp2) nieuwer is dan wat er op de cd staat en dat een en ander niet gaat werken. ik heb de eerste versie van XP die is geupdate naar sp1 en vervolgens sp2


Ron
 
Misschien is het handig om even bij Microsoft te shoppen ?
Er zijn namelijk meerdere versies SP2. Zelf heb ik toen die hele grote gedownload, terwijl later op de CD die ik kreeg, een kleinere (algemenere) stond. Misschien "schrijft" Microsoft ergens in hun knowledgebase dat binnen die grotere update de herstelconsole is "meegenomen"?

dan wel..........je hebt die nieuwere al, maar die zit "verborgen" in de SP2 cabs die op je hdd staan ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan