Xp-msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawkie

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Heb sinds gisteren een nieuwe pc op mijn werk, een Compaq met XP office professional.
Standaard zit hier dus ook msn op, alleen in de gespreksvensters is geen mogelijkheid om tekst (lettertype/kleur) aan te passen en de emoticons verschijnen ook niet.
Volgens mij staat er msn versie 4.0.nog wat op (ben nu thuis en kan het dus even niet checken). Klopt het dat in deze versie genoemde opties er nog niet waren?

Volgens mij kon dit allang. En volgens Jappie-zland niet. ;)
Maar je ken gewoon de update binnenhalen.
Dit doet hij automatisch als er een nieuwere versie is.

GReetz Cyberfighter

Laatst bewerkt:
misschien moet je deze optie ff aanzetten in msn
ga naar >(k heb het in het engels staan) tools>options>personal>show graphics(emoticons)in instant messages

Geplaatst door Cyberfighter
Volgens mij kon dit allang. En volgens Jappie-zland niet. ;)

Volgens mij kan dat ook al lang

Vraag:
Klopt het dat in deze versie genoemde opties er nog niet waren?

Antwoord:
Nee dat klopt niet, dat kan al lang.

zo bedoel ik het dus ;)
Bij msn 4 kon je gewoon emoticons gebruike en lettertype enzo verandere (bij windows messenger trouwens ook)

die optie staat aangevinkt en als ik "dubbelepunt/hfdletter D" typ dan verschijnt wel de emoticon, maar dat bedoel ik eigenlijk niet.
in de balk boven het tekstvenster staan normaal gesproken 4 afbeeldingen: msn poppetje, blokkeren, tekst en emoticons
En die 2 laatsten ontbreken dus!

Versie 5.0 downen lijkt me idd de beste oplossing.
Ga het morgen eerst even doen.
Bedankt zover.

Ja ik denk ook dat dat de beste oplossing is maar je kan ook een andere versie downloade als het maar geen windows messenger is (daar ligt het denk ik aan)

Veel succes ;)

Vraag verplaatst van software XP naar de msn sectie

Uhhhh, tja, tis dus Windows Messenger en niet zoals thuis msn messenger.

Maar klopt het dan dus dat in windows messenger genoemd probleem wel "normaal"is ?? :(

btw wat is eigenlijk het verschil tussen die 2

Ik weet niet of dat daar "normaal" is (ik zal nog eens kijke)
Het verschil: ehh met gewone Msn (dus niet windows messenger) kan je meer. en de smilies zijn mooier
Het is gewoon een verbetering

Heb ff gekeke bij Windows Messenger, en bij mij staan die knoppe met Emoticons en Lettertype ook niet
Dus dat hoort

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan