XP = Multiuser?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gijsbos

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2000
Berichten
259
Ik wil graag 2 gebruikers tegelijkertijd van dezelde PC gebruik laten maken (dus ieder zijn eigen scherm, keyboard, muis etc.).
1) Kan het en if yes hoe werkt het in de praktijk (ik heb 1 PS2 poort, en 1 usb port (voor USB keyboard?), maar wat doe ik met de muis?
2) Ik heb waaschijnlijk een monitor nodig met twee video / audio uitgangen en die twee *verschilende* schermen tegelijk kan opbouwen?
3) Met welk OS kan dit? Is het mogelijk met XP of moet ik dan toch aan meer geavanceerde (?) OSen denken zoals Linux of een server editie van windows?

Ik heb eens 3 maanden met een SUN workstation gewerkt daar had ik een hele coole desktop die heel breed was, je kon er horizontaal mee scrollen en zelfs via een uitgezoomde versie in de bovenhoek in een keer naar een andere kant van je desktop "zoomen". Zodoende kon ik windows naast elkaar zetten in plaats van moeten openen en sluiten etc.. Als zoiets in combinatie van het aansluiten van de hardware (keyboard, muis, dual head display etc.) zou kunnen op XP, dan zou dat erg gaaf zijn.

Ik hoop dat iemand me een goede tip kan geven.

Dank,
Gijs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan