Xp naar me

• Onderwerp starter Onderwerp starter nxken
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nxken

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2006
Hallo ik wil van mijn windows xp naar me.
Ik heb al een opstartdiskete gemaakt.
Mijn laptop kan deze opstartdiskette starten en dan kom ik in een soort dos.
Nu wil ik vanuit deze dos mijn instalatie van me starten maar ik weet niet goed welke comandos ik moet ingeven.
(ik heb al 2 parties aangemaakt)
help me plz

Waarom ME en geen 2000? Die is veel stabieler

plus dat de suport ook stopt dus een groot veiligheids risico

Ik heb nu ook windows 98 se geprobeerd volgens wat beschreven staat maar als ik mijn pc dan opstart met da opstartdiskete van windows 98 se dan gaat alles goet en kom ik in een dos scherm met a:\ en ik kan van daaruit mijn cd niet opstarten :'( ik heb het geprobeerd volgens de tut die jullie me gaven maar het werkt niet de enige command die werkt is fdisk maar die command voor de cd te starten werkt niet help me plzz

je moet ook van af de cdrom starten
of je gebruik de madboot diskette gebruik daar pc op starten met cdrom ondersteuning.
want anders gaat het dus nooit lukken waar jij mee bezig bent :p

IK heb nu madboot en ik heb madboot op diskette gezet en ik kan madboot starten maar in het scherm van madboot als ik kies install me from cd zegt hij dat hij de cd niet vind maar toch zit hij in mijn cd speler en als ik de cd van 98 erin stop en install windows98 from cd doe dan zegt hij ook dat hij de cd niet kan vinden en hij heeft mijn cd speler aangeduid met de letter x
Heeft dit iets met drivers ofzo te maken
help mij aub met dit probleem

ik denk eerder wat anders een driver kan het niet zijn wat het is gelaaden en je hebt de,
letter X: gekregen.
hoe oud is die pc waar je mee bezig bent ?
kijk ook de flat kabel even na misschien zet deze niet echt goed er in.

De pc dateerd van in 2000 en ik kan de cd wel starten in mijn gewone windows en kan alle toepassingen zoals cds afspelen allemaal doen vanin mijn windows dus dar ligt het niet aan denkik

vold de link die ik boven neer gezet hebt en dan komt alles goed.
alles goed doorlezen en precies doen wat daar beschreven staat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan