xp niet afsluiten en nog wat vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

erikbosman

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2001
Berichten
327
hallo,

ik heb bij vrienden van mij windows xp geinstalleerd. nu zat er nogal wat spyware op de computer, ik heb dat er redelijk afgehaald, maar de pc wil niet meer afsluiten. hoe kan dit en hoe kan ik dit verhelpen. is er misschien een file die verwijderd is die dat aanstuurd? kun je die ergens downloaden?

nog een vraagje, ze hadden hiervoor windows 98 geinstalleerd en als ze op afsluiten drukten hoefden ze de pc zeg maar niet met de knop op de kast af te sluiten, dit ging automatisch. nu windows xp erop staat moet dit wel. er staat"u kunt de computer uitschakelen" hoe zet ik dit weer terug, zodat de pc weer automatisch uitschakeld?

bij voorbaat dank, en iedereen die aan deze site meewerkt wens ik prettige kerstdagen en een gelukkig 2005!!!! ;)
 
ik zal eens kijken of dit werkt...... en die andere vragen? weet iemand daar iets op?
 
Geplaatst door erikbosman
ik zal eens kijken of dit werkt...... en die andere vragen? weet iemand daar iets op?

:8-0: Welke andere vragen? Je hebt een HijackThis-log geplaats..... en we hebben een mogelijke oplossing aangereikt. Werkt deze oplossing dan niet?
 
hij sluit weer af mensen, alleen veel popups bij internet. ik plaats wel even een nieuwe log.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan