xp niet meer op te starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

wulfsen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jun 2007
Hallo.
Mijn computer draait op xp en ik denk dat door spyware hij niet meer kan opstarten.
Ik heb alles al geprobeerd.
Zoals via repair van de xp cd.
fixboot
En alles wat erop internet te vinden is.
Ik ben nu zo ver dat ik xp er nieuw op wil zetten maar er blijkt geen ruimte meer op de schijf te staan. Dus geeft hij aan om de schijf te formatteren.
Ik wil wel iets eraf halen maar dan via dos ik wil namelijk niet de hele schijf formatteren.
Ik hoop dat er iemand weet hoe dit op te lossen is want ik heb het idee dat ik alles al hebt geprobeerd.

Alvast bedankt

Als u de beschikking heeft of een andere nog wel werkende PC met internet dan kunt u de ultimate windows boot CD downloaden en daar een opstart CD mee maken: http://download.chip.eu/nl/Ultimate-Boot-CD-4.1.1_787200.html
Als dat gelukt is heeft een twee opties:
- op de HD van de niet startende PC een tweede partitie aanmaken en daar naartoe alle data kopieren die u wilt bewaren, of
- een externe HD of USB-stick en dar de data naartoe kopieren die u wilt bewaren.

Mijn computer draait op xp en ik denk dat door spyware hij niet meer kan opstarten.
Krijg je wel een foutmelding te zien?Meer info is wel handig,wellicht is de fout op te lossen zonder ingrijpende handelingen ;)

Greetz

Hoi

IK heb de CD gebrand en hij daadwerkelijk na de tweede keer opgestart. Alleen is er van alles weg. Mailtjes e-mailadressen. Office is niet meer gebonden aan windows maar dat is makkelijk op te lossen. Ik denk dat ik nog veel terug kan vinden. Ik wil dan ook bij deze srpchulp bedanken voor de tip.

mvg Eddy Wulfsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan