Xp niet naast vista kunnen installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

wufu

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Berichten
1.878
Hallo,

Ik heb laatst een nieuwe pc gekocht de Hp Pavilion Elite M9190 :love:

Nu wou ik naast Windows Vista Home Premium Windows Xp gaan installeren voor een Dual-boot

Ik heb 2 harde schijfen op C:\ staat Vista en op E:\ helemaal niks allebei de schijfen NTFS

Ik wou dus op E:\ Windows Xp gaan installeren

Maar als ik van de cd boot dan worden alle drivers geladen en daarna krijg je dat windows wordt opgestart zodat je kan kiezen of je wilt repareren of installeren. die scherm krijg ik dus niet maar ik krijg een stopfout met zoiets ongeveer 000x000000010x000 en dan moet ik hem opnieuw opstarten.

Als ik vanaf windows Vista de XP cd instop dan krijg ik geen autorun scherm dus ik dubbelklik setup aan maar dan staat de optie van windows xp installleren er niet bij hij is grijzer geworden waardoor je er niet op kan klikken.

Nu is mijn vraag herkent iemand dit? Of dat je xp op een andere manier kan installeren. OF is het probleen dat xp geen drivers heeft voor mijn soort hardeschijf bijv Sata ik ben het aan het opzoeken wat voor aansluiting het is

ps: ik weet dat er misschien geen drivers zijn in xp voor mijn pc maar het is het proberen waard.

pss:Ik heb liever dat ik niet de vista eerst eraf moet gooien en dan eerst xp installeren:confused:
 
Nou mensen het is mij eindelijk eens gelukt wat bleek ik heb geen XPdrivers

Bedankt gij allen,

Wufu:cool:
 
`je hebt nu geen Drivers ??

kom op msn dan stuur ik ze naar je , ik had ze nog van de vorige Zoektocht!
 
Laatst bewerkt:
`je hebt nu geen Drivers ??

kom op msn dan stuur ik ze naar je , ik had ze nog van de vorige Zoektocht!

Hierbij wil ik Bluray nog heel erg bedanken jhij heeft een grote rol gespeeld bij het Dualboot setup en bij het zoeken van de drivers bij alles wat met XP te maken heeft eigenlijk:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan