XP niet op te starten in veilige modus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Athalon1951

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2005
Het volgende probleem is gerezen vandaag, verleden week heb ik WinXp met al zijn programma's opnieuw geinstalleerd, daar was ik vandaag pas mee klaar. NU is het probleem dat Windows werkt als een trein, maar toen ik vandaag met F8 in de veilige mode wilde opstarten ging dat met geen mogelijkheid, niet met een softreset en niet met een hardreset, hoe ik ook op F8 blijf drukken tijdens het opstarten, Windows huppelt vrolijk door naar zijn desktop :confused: IK heb de logboeken bekeken, maar die geven geen enkele waarschuwing noch enige fout aan tijden de opstart periode. Oh ja ik heb F8 even uitgeprobeerd (meet een screencapture programma) en die bleek dus gewoon te werken. :cool:

Wie kan er zijn kaarslicht over laten schijnen, dat van mij is inmiddels uitgegaan, want ik zal de dag prijzen dat windows nu eens werkelijk doet wat ik wil en niet wat hij wil :mad:

Stiekem een multimediatokkelbord met een F block toets?

Ook F5 geprobeerd?

Hallo lange pier, ik heb geen multimedia bordje maar een simpel keyboard met 101 toetsen :D De computer startte altijd op met F8 in de veilige modus, tot vanavond. Nu heb ik je advies gelijk opgevolgd en zie daar dat idiote windows startte dus nu op in de veilge modus :confused: :confused: oftwel schiet mij maar een SAM raket tussen mijn billen :shocked: ik ga maar zo min mogelijk proberen te begrijpen van windows, want als je eindelijk iets door heb, gaat windows op zijn eigen initatief andere toetsen toewijzen lijkt zo. :shocked: Maar bedankt voor de oplossing :thumb: en nu wachten of windows opeens mijn magnetron gaat starten waneer ik een foto wil afdrukken op de printer :cool:

en nu wachten of windows opeens mijn magnetron gaat starten waneer ik een foto wil afdrukken op de printer :cool:

koffie.jpg

Laatst bewerkt:
XP in veilige modus

Hallo,

Gaat het hier om een draadloos toetsenbord? Er veel kans dat dit niet
reageert. Dan maar een aan ander keybord (usb of ps2) aankoppelen. Dat zal
wel lukken.

Lees het nog eens, F5 werkt wel, hoor.:rolleyes:
Ts heeft alleen vergeten de vraag als opgelost te zetten.:eek:

Aha, sorry dat wist ik niet, dat de vraag als opgelost moet neergezet worden :o Maar bij deze is het dan opgelost en even voor de ander (over dat draadloos toetsenbord) dat gebruik ik niet omdat ik erg veel Unreal tournament on-line speel en niets is zo frustrerender dan afgeschoten te worden omdat je batterijen leeg zijn en uiteraard de lag die je toch met een draadloos bordje heb, want als is die nog zo klein, met Unreal kun je dat niet hebben. :cool:

Maar wat ik al zei, het heeft altijd met F8 gewerkt, maar opeens wil dat niet meer, nou het zal dan wel dan gebruik ik voortaan wel F5 :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan