Athalon1951
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 sep 2005
Het volgende probleem is gerezen vandaag, verleden week heb ik WinXp met al zijn programma's opnieuw geinstalleerd, daar was ik vandaag pas mee klaar. NU is het probleem dat Windows werkt als een trein, maar toen ik vandaag met F8 in de veilige mode wilde opstarten ging dat met geen mogelijkheid, niet met een softreset en niet met een hardreset, hoe ik ook op F8 blijf drukken tijdens het opstarten, Windows huppelt vrolijk door naar zijn desktop
IK heb de logboeken bekeken, maar die geven geen enkele waarschuwing noch enige fout aan tijden de opstart periode. Oh ja ik heb F8 even uitgeprobeerd (meet een screencapture programma) en die bleek dus gewoon te werken.
Wie kan er zijn kaarslicht over laten schijnen, dat van mij is inmiddels uitgegaan, want ik zal de dag prijzen dat windows nu eens werkelijk doet wat ik wil en niet wat hij wil

Wie kan er zijn kaarslicht over laten schijnen, dat van mij is inmiddels uitgegaan, want ik zal de dag prijzen dat windows nu eens werkelijk doet wat ik wil en niet wat hij wil