Bedankt, Harry, maar.... Als ik opstart van de CD dan worden inderdaad de bestanden geladen. (Ik moet wel op een bepaald ogenblik op een willekeurige toets drukken!).
Nadat de bestanden geladen zijn moet de PC terug opstarten Nergens wordt gevraagd of ik een/de partitie wil formatteren. De installatie gaat gewoon verder met "De installatie voorbereiden". ("Informatie verzamelen" en "Dynamische update uitvoeren" zijn dan reeds gedaan. Bovendien worden de bladen "tekstservices en invoertalen" overgeslagen. Ook wordt er nergen naar mijn sleutel gevraagd. Op het einde van de installatie zit ik dan ook met een qwerty-klavier ipv een azerty-klavier en zijn er nog een massa bestanden van de vorige installatie overgebleven, want geen formatteren gedaan.(dit is duidelijk te zien in de verkenner). Hoe is dat mogelijk?
Ik heb al gedacht: kan ik de C-partitie eerst volledig formatteren om dan daarop mijn versie XP prof installeren? Kan dat en zo ja, hoe gaat dat in zijn werk? Veel vragen waarop ik hoop een antwoord te krijgen.