XP op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

HardRemy

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2008
Berichten
167
Hoi, ik wou Windows XP opnieuw installeren op mijn laptop want de hele tijd als ik een film wil kijken krijg ik een heel vaag blauw scherm die maar een halve seconde in beeld is en dan start de laptop meteen opnieuw op.

Maar ik heb de officiële Windows XP cd maar de laptop heeft geen CD reader, het is een Acer Travelmate C110
Kunnen jullie mij misschien helpen?

En anders helpen met dat blauwe scherm weg te krijgen?



Mvg, Remy
 
dat blauwe scherm is zeer waarschijnlijk een probleem met de hardware of de aansturing daarvan (drivers) Heb je onlangs iets nieuws geinstalleerd?

Je moet eigenlijk even erachter zien te komen waar het blue screen vandaan komt.
Handel als volgt :
Klik met de rechtermuisknop op Deze computer
Tabblad geavanceerd
uitvinken dat de computer opnieuw opstart bij ernstige fouten.

Nu zul je de volgende x een blue screen krijgen waarin informatie staat over wat het probleem is. Schrijf die informatie even op. (bijvoorbeeld er staat iets over de harddisk enz.).

Over het opnieuw installeren zonder cd drive.... tja een externe cd drive of iets dergelijks zul je wel moeten hebben. Of je moet een netwerk hebben thuis waardoor je vanaf het netwerk kunt installeren.
 
hmm volgens de gegevens heeft dit tablet wel een dvd speler.

Maar sinds wanneer heb je dit probleeem.
kwam dat zomaar of heb je daarvoor iets gewijzigd.
heeft het wel goed gewerkt ?
 
Ik heb de Divx update geinstalleerd en nu doet hij het, zou het daar aan liggen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan